برای مهاجرت به آمریکا چقدر پول لازم است

برای مهاجرت به آمریکا چقدر پول لازم است

فهرست مطالب

در این مقاله از سایت خانم مهندس مرتا جوادی، قصد داریم به سوال برای مهاجرت به آمریکا چقدر پول لازم است، پاسخ دهیم.

برای مهاجرت به آمریکا چقدر پول لازم است؟ بطور کلی بسته به شرایط فردی، می تواند از 5000 تا 15000 دلار یا بیشتر متغیر باشد.

مهاجرت به کشور جدید، مستلزم برنامه ریزی کافی و البته بودجه است. برای تحقق رویای زندگی در ایالات متحده آمریکا، درک شرایط مالی ضروری است. در اینجا نوعی تفکیک دقیق برای کمک وجود دارد.

پیشنهاد می کنیم از پست ایده های پولساز در آمریکا دیدن کنید.

برای مهاجرت به آمریکا چقدر پول لازم است: هزینه های درخواست ویزا

برای مهاجرت به آمریکا چقدر پول لازم است: هزینه های درخواست ویزا
برای مهاجرت به آمریکا چقدر پول لازم است: هزینه های درخواست ویزا

زمانی که قصد مهاجرت به ایالات متحده را دارید، سفر شما با درخواست ویزا آغاز می شود. نوع ویزا، تعیین کننده هزینه خواهد بود. برای مثال:

ویزای حمایت شده از خانواده: این ویزا، برای کسانی است که خانواده ای در ایالات متحده دارند و مایل به حمایت مالی از آنها هستند. هزینه ها، بسته به دسته های خاص ویزا از 535 تا 1200 دلار متغیر است.

ویزای کار: برای حرفه ای هایی که قصد کار در ایالات متحده را دارند، طراحی شده است. هزینه ها حدود 460 دلار است اما می تواند بر اساس شغل و نیازهای کارفرما، متفاوت باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص توصیه می کنیم با خانم مهندس مرتا جوادی مشورت نمایید.

برای مهاجرت به آمریکا چقدر پول لازم است: معاینات پزشکی و واکسیناسیون

قبل از تایید، باید تحت معاینات پزشکی قرار بگیرید. انتظار می رود هزینه بین 100 تا 500 دلار باشد. علاوه بر این، واکسیناسیون اجباری ممکن است به این هزینه ها اضافه کند.

بهترین بیزینس در آمریکا چیست؟

برای مهاجرت به آمریکا چقدر پول لازم است: نقل مکان و هزینه های زندگی

برای مهاجرت به آمریکا چقدر پول لازم است: نقل مکان و هزینه های زندگی
برای مهاجرت به آمریکا چقدر پول لازم است: نقل مکان و هزینه های زندگی

بلیط هواپیما بسته به مبدأ شما می تواند متفاوت باشد، اما اجازه دهید به طور متوسط ​​1000 دلار برای هر نفر تخمین بزنیم. همچنین، هزینه های اولیه مسکن و زندگی پس از ورود، ممکن است به حدود 3000 تا 5000 دلار برای شروع راحت نیاز داشته باشد.

مهاجرت به آمریکا از طریق خرید ملک چگونه است؟

برای مهاجرت به آمریکا چقدر پول لازم است: تسویه حساب سال اول

ایالات متحده آمریکا، طیف متنوعی از هزینه های زندگی را ارائه می دهد. شهرهای شهری مانند نیویورک یا سانفرانسیسکو ممکن است به بودجه بیشتری نسبت به شهرهای کوچکتر نیاز داشته باشد.

برای پوشش اجاره، آب و برق، غذا، حمل و نقل و سایر نیازهای اولیه، بسته به سبک زندگی و موقعیت مکانی خود، حدود 20،000 تا 50،000 دلار برای سال اولیه آماده کنید.

برای مهاجرت به آمریکا چقدر پول لازم است: هزینه های آموزشی

<yoastmark class=

اگر قصد تحصیل دارید، هزینه های تحصیل متفاوت است. کالج های محلی ممکن است سالانه 10000 دلار هزینه دریافت کنند، در حالی که دانشگاه های سطح بالا می تواند 50000 دلار یا بیشتر در سال هزینه داشته باشد.

شما می توانید در این زمینه از خانم مهندس مرتا جوادی، راهنمایی دقیق دریافت نمایید.

برای مهاجرت به آمریکا چقدر پول لازم است: بیمه سلامت

نوعی جنبه حیاتی که باید در نظر گرفته شود، بیمه درمانی است. برای هر برنامه انفرادی متوسط، ممکن است سالانه 5000 تا 7000 دلار نگاه کنید.

برای مهاجرت به آمریکا چقدر پول لازم است: تعدیل هزینه های وضعیت

کسانی که قبلاً در ایالات متحده آمریکا هستند و قصد دارند ویزای فعلی خود را به اقامت دائم (گرین کارت) تغییر دهند، هزینه وضعیت تعدیل وجود دارد. این فرآیند برای اکثر بزرگسالان تقریباً 1225 دلار هزینه دارد، اما می تواند بر اساس سن و شرایط خاص متفاوت باشد.

لطفا از پست مشاغل بدون نیاز به مدرک تحصیلی در آمریکا دیدن کنید.

برای مهاجرت به آمریکا چقدر پول لازم است: منابع شغلی و جویای کار

برای مهاجرت به آمریکا چقدر پول لازم است: منابع شغلی و جویای کار
برای مهاجرت به آمریکا چقدر پول لازم است: منابع شغلی و جویای کار

اگر برای اهداف شغلی جابه جا می شوید، ممکن است هزینه های اضافی داشته باشید. این هزینه ها، می تواند شامل ارزیابی اعتبار، امتحانات گواهینامه در حرفه های خاص، یا حتی هزینه های مربوط به جستجوی شغل، مانند حمل و نقل و لباس باشد. بودجه بندی 1000 تا 3000 دلار اضافی برای این جنبه ها، می تواند مفید باشد.

یکپارچگی فرهنگی و جامعه سازی

اقامت در کشوری جدید فقط مربوط به امور مالی نیست. اقامت در واقع، در مورد ادغام در جامعه است. این مورد، ممکن است شامل پیوستن به گروه‌های اجتماعی، شرکت در کارگاه‌ها یا کلاس‌ها برای درک فرهنگ، یا حتی شرکت در رویدادهای محلی باشد. کنار گذاشتن 500 تا 1000 دلار، می تواند به این انتقال کمک کند و به ایجاد ارتباطات ارزشمند کمک نماید.

برای مهاجرت به آمریکا چقدر پول لازم است: بازنشستگی و برنامه ریزی بلند مدت

در حالی که هزینه فوری نیست، فکر کردن در مورد پس انداز بازنشستگی یا سرمایه گذاری های بلند مدت بسیار مهم است. ایالات متحده، کمک به 401(k) یا حساب بازنشستگی فردی (IRA) می تواند سودمند باشد. کمک های اولیه می تواند از 1000 دلار شروع شود و در طول زمان رشد کند.

پیشنهاد می کنیم مقاله جاب آفر آمریکا را مطالعه نمایید.

برای مهاجرت به آمریکا چقدر پول لازم است: مالکیت خانه

برای بسیاری، مالکیت خانه در آمریکا، می تواند هدفی مهم باشد. بسته به ایالت و شهر، پیش پرداخت برای هر خانه می تواند از 3٪ تا 20٪ از کل هزینه خانه، متغیر باشد.

به عنوان مثال، در ایالتی با قیمت مسکن متوسط ​​که خانه ها به طور متوسط ​​300000 دلار است، پیش پرداخت ممکن است بین 9000 تا 60000 دلار باشد. به علاوه، هزینه های بسته شدن، بیمه صاحب خانه، و هزینه های احتمالی انجمن صاحب خانه (HOA) وجود دارد.

برای مهاجرت به آمریکا چقدر پول لازم است: آموزش عالی و توسعه مهارت

آموزش، برای خود یا فرزندانش، سرمایه گذاری قابل توجهی در ایالات متحده است. به غیر از شهریه، هزینه هایی مانند کتاب، مسکن و هزینه های متفرقه کالج نیز وجود دارد. به‌علاوه، اگر قصد دارید مهارت‌های خود را بیشتر کنید، گذراندن دوره‌های تخصصی یا گواهینامه‌ها، می‌تواند بسته به رشته، از 500 تا 10000 دلار یا بیشتر اضافه کند.

برای مهاجرت به آمریکا چقدر پول لازم است: حمل و نقل

ایالات متحده آمریکا، با توجه به جغرافیای وسیع خود، اغلب ساکنان را ملزم به داشتن وسیله نقلیه مخصوصاً در مناطق حومه شهر می کند. قیمت هر خودروی جدید، بین 20000 تا 50000 دلار است، در حالی که می توان خودروهای دست دوم را با قیمتی کمتر از 5000 دلار تهیه کرد. به یاد داشته باشید که بیمه را در نظر بگیرید، که می تواند بر اساس موقعیت مکانی، سابقه رانندگی و مدل خودرو بسیار متفاوت باشد.

برای مهاجرت به آمریکا چقدر پول لازم است: سفر و اوقات فراغت

تفریح، تعطیلات، یا بازدید از وطن جزء لاینفک هر زندگی متعادل است. بودجه بندی برای این فعالیت ها به معنای محاسبه پروازها، اقامتگاه ها و هزینه های روزانه است. برای مثال، هر سفر بین المللی می تواند از 1500 تا 5000 دلار متغیر باشد، در حالی که تعطیلات محلی ممکن است کمی کمتر باشد.

مشاغل بدون نیاز به مدرک تحصیلی در آمریکا چیست؟

سوالات متداول درباره برای مهاجرت به آمریکا چقدر پول لازم است

هزینه مهاجرت به آمریکا چقدر است؟

هزینه مهاجرت به ایالات متحده بسته به عوامل مختلفی مانند دسته ویزای شما، اندازه خانواده و شرایط شخصی شما می تواند بسیار متفاوت باشد. با این حال، در اینجا سه اطلاعات مهم در مورد هزینه مهاجرت به ایالات متحده وجود دارد:

هزینه های درخواست ویزا: هزینه اولیه در هنگام مهاجرت به ایالات متحده، هزینه درخواست ویزا است. قیمت درخواست ویزا، بسته به نوع ویزای مورد نظر شما می تواند از چند صد تا چند هزار دلار متغیر باشد.

هزینه درخواست برای ویزای مهاجرت مبتنی بر خانواده، فرم( DS-260)  تقریباً 535 دلار برای هر نفر است. ویزاهای مبتنی بر استخدام، ویزای سرمایه گذار و ویزاهای تنوع (قرعه کشی گرین کارت) ممکن است هزینه های متفاوتی داشته باشد.

هزینه های حقوقی و اداری: احتمالاً برای هدایت سیستم پیچیده مهاجرت ایالات متحده به کمک حقوقی نیاز خواهید داشت. استخدام وکیل مهاجرت می تواند هزینه قابل توجهی باشد.

هزینه های وکالت بسیار متفاوت خواهد بود، اما برای اطمینان از اینکه درخواست شما به درستی آماده و ارسال شده است، ضروری است. هزینه‌های اداری، مانند هزینه‌های معاینات پزشکی و مجوزهای پلیس نیز به هزینه‌های کلی می‌افزاید.

الزامات مالی: برخی از دسته بندی های ویزا، به ویژه ویزاهای تحت حمایت خانواده و ویزاهای مبتنی بر کار، ممکن است از شما بخواهد که ثبات مالی و توانایی خود را برای حمایت از خود و خانواده خود در ایالات متحده نشان دهید.

شما باید شواهدی مبنی بر دارایی های مالی، درآمد یا نوعی پیشنهاد شغلی ارائه دهید که حداقل شرایط خاص درآمد را برآورده کند. این الزامات بر اساس نوع ویزا متفاوت است و در طول زمان، ممکن است تغییر کند.

آیا هزینه های دولتی مرتبط با مهاجرت وجود دارد؟

بله، هزینه های دولتی مرتبط با مهاجرت به ایالات متحده وجود دارد. این هزینه ها برای جنبه های مختلف فرآیند مهاجرت مورد نیاز است. در اینجا سه اطلاعات مهم در مورد هزینه های دولتی آورده شده است:

هزینه های  USCIS: خدمات شهروندی و مهاجرت ایالات متحده (USCIS) هزینه هایی را برای رسیدگی به درخواست ها و دادخواست های مهاجرت دریافت می کند.

این هزینه ها بسته به نوع درخواست یا دادخواست می تواند بسیار متفاوت باشد. هزینه تشکیل پرونده برای فرم  I-130، درخواست برای بستگان بیگانه (که برای مهاجرت مبتنی بر خانواده استفاده می شود)، تقریباً 535 دلار است.

هزینه های ویزا: علاوه بر هزینه های USCIS ، هزینه های درخواست ویزا نیز توسط وزارت امور خارجه آمریکا دریافت می شود. این هزینه ها با دسته های خاص ویزا، مانند هزینه درخواست ویزای DS-260 که قبلا ذکر شد، مرتبط است. هزینه های ویزا بسته به نوع ویزا می تواند از چند صد دلار تا بیش از هزار دلار متغیر باشد.

سایر هزینه های متفرقه: به غیر از هزینه های USCIS و ویزا، ممکن است هزینه های متفرقه دیگری در ارتباط با روند مهاجرت وجود داشته باشد.

به عنوان مثال، ممکن است نیاز به پرداخت هزینه معاینات پزشکی، مجوز پلیس و ترجمه اسناد داشته باشید. این هزینه های اضافی، بسته به شرایط فردی شما می تواند متفاوت باشد.

آیا می توانم هزینه کل مهاجرت به آمریکا را تخمین بزنم؟

برآورد هزینه کل مهاجرت به ایالات متحده به دلیل متغیرهای متعدد درگیر، می تواند چالش برانگیز باشد. با این حال، در اینجا سه عامل مهم برای برآورد هزینه های مهاجرت خود را در نظر بگیرید:

نوع ویزا: نوع ویزایی که درخواست می کنید، نقش مهمی در تعیین هزینه های کلی شما دارد. ویزاهای تحت حمایت خانواده، ویزاهای مبتنی بر اشتغال، ویزای تنوع و ویزای سرمایه‌گذار هر کدام ساختار هزینه‌ها و الزامات مالی متفاوتی دارند.

اندازه خانواده: تعداد اعضای خانواده که شما را در ایالات متحده همراهی می کنند بر هزینه های شما تأثیر می گذارد. هر کدام از اعضای خانواده که برای ویزا درخواست می کنند، هزینه های درخواست را متحمل می شوند و به طور بالقوه به اسناد مالی اضافی نیاز دارند.

هزینه های حقوقی و اداری: فراموش نکنید و هزینه های قانونی و اداری را در برآورد خود لحاظ کنید. این هزینه ها می تواند بر اساس پیچیدگی پرونده شما و وکیلی که برای کار با او انتخاب می کنید، متفاوت باشد.

آیا راهی برای کاهش هزینه های مهاجرت به آمریکا وجود دارد؟

در حالی که هزینه های مهاجرت بخشی ضروری از فرآیند است، استراتژی هایی وجود دارد که می توانید برای کاهش بالقوه هزینه کلی در نظر بگیرید:

بررسی معافیت‌های هزینه: در موارد خاص،  USCIS برای افرادی که می‌توانند مشکلات مالی نشان دهند، معافیت‌های هزینه‌ای ارائه می‌کند. معافیت از هزینه ها، معمولاً برای فرم های خاص مهاجرت در دسترس است و معیارهای واجد شرایط بودن باید رعایت شوند.

به دنبال بورسیه تحصیلی یا استخدام باشید: اگر برای تحصیل به ایالات متحده می آیید، ممکن است واجد شرایط دریافت بورسیه تحصیلی یا کمک مالی باشید که می تواند به جبران برخی هزینه ها کمک کند. علاوه بر این، تضمین شغل در ایالات متحده قبل از مهاجرت، می تواند منبع درآمدی برای حمایت از خود و خانواده شما باشد.

برای امور مالی خود برنامه ریزی کنید: برنامه ریزی مالی کافی، بسیار مهم است. اطمینان حاصل کنید که درک روشنی از الزامات مالی برای دسته ویزای خود داشته و بودجه لازم را به راحتی در دسترس دارید. این مورد مهم، می تواند به جلوگیری از تاخیر در روند مهاجرت کمک کند.

اطلاعات جامع درباره برای مهاجرت به آمریکا چقدر پول لازم است

دسته هزینه محدوده تخمینی توضیح: برای مهاجرت به آمریکا چقدر پول لازم است
هزینه های درخواست ویزا 460 تا 1200 دلار هزینه ها بر اساس نوع ویزا، به عنوان مثال، ویزای خانوادگی یا کاری متفاوت است.
معاینات پزشکی 100 تا 500 دلار بررسی های بهداشتی اجباری قبل از تایید ویزا.
نقل مکان و هزینه های زندگی 4000 تا 6000 دلار هزینه های اولیه مهاجرت و اقامت در ایالات متحده آمریکا.
هزینه های زندگی سال اول 20000 تا 50000 دلار هزینه اجاره، آب و برق، غذا و … در سال اول.
هزینه های آموزشی 10000 تا 50000 دلار در سال هزینه های تحصیل، که بر اساس موسسه متفاوت است.
بیمه سلامت 5000 تا 7000 دلار در سال برنامه های بیمه سالانه برای پوشش هزینه های سلامت.
تعدیل هزینه های وضعیت تقریبا 1225 دلار هزینه تغییر ویزا به اقامت دائم.
صندوق های اضطراری 5000 تا 25000 دلار پس انداز برای شرایط پیش بینی نشده.
منابع جویای کار 1000 تا 3000 دلار هزینه های مربوط به جستجوی شغل و ارزیابی اعتبار.
یکپارچگی فرهنگی 500 تا 1000 دلار فعالیت هایی برای کمک به ادغام با فرهنگ محلی.
ملاحظات خانوادگی 5000 تا 20000 دلار در سال مراقبت از کودک، لوازم مدرسه و هزینه های مربوطه.
بازنشستگی و سرمایه گذاری شروع از 1000 دلار کمک های اولیه به صندوق های بازنشستگی.
مالکیت خانه 9000 تا 60000 دلار پیش پرداخت هر خانه به اضافه هزینه های اضافی.
آموزش عالی و مهارت $500 – $10000+ دوره های پیشرفته یا گواهینامه ها.
حمل و نقل 5000 تا 50000 دلار هزینه های خرید وسیله نقلیه و بیمه مربوطه.
سفر و اوقات فراغت 1500 تا 5000 دلار در هر سفر هزینه های مرتبط با تعطیلات و سفر.

نتیجه گیری درباره برای مهاجرت به آمریکا چقدر پول لازم است

نتیجه گیری درباره برای مهاجرت به آمریکا چقدر پول لازم است
نتیجه گیری درباره برای مهاجرت به آمریکا چقدر پول لازم است

هزینه مهاجرت به آمریکا، بسته به مقوله مهاجرت، شرایط فردی و اندازه خانواده می تواند بسیار متفاوت باشد. هزینه درخواست ویزا به تنهایی می تواند از چند صد تا چند هزار دلار متغیر باشد.

علاوه بر این، متقاضیان ممکن است نیاز به نشان دادن ثبات مالی برای حمایت از خود و افراد تحت تکفل خود در بدو ورود داشته باشند که می‌تواند شامل پس‌اندازی از چند هزار دلار تا ده‌ها هزار دلار باشد.

برای مهاجران مبتنی بر اشتغال یا کسانی که به دنبال ویزای سرمایه گذاری هستند، تعهد مالی می تواند به طور قابل توجهی بالاتر باشد و به طور بالقوه به صدها هزار دلار برسد.

به طور کلی، هزینه مهاجرت به آمریکا، نوعی ملاحظات چندوجهی است که نیاز به برنامه ریزی مالی و تحقیقات کامل متناسب با موقعیت منحصر به فرد هر فرد دارد.

خانم مهندس مرتا جوادی مدیرعامل شرکت الست گروپ، می تواند اطلاعات دقیق همراه با جزییات آن خدمتتان ارائه دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *