بهترین شغل های 10 سال آینده ایران

بهترین شغل های 10 سال آینده ایران

فهرست مطالب

در این مقاله، به معرفی و بررسی بهترین شغل های 10 سال آینده ایران خواهیم پرداخت.

بهترین شغل های 10 سال آینده ایران بطور خلاصه؛ آموزش و وبینار مجازی، بلاگری و influencer ، سئو سایت، ساخت بازی موبایل، تولید محتوا، ساخت و طراحی application، طراحی Site، راه اندازی صرافی Online،ترید کردن، Affiliate marketing 

در این مقاله، سعی داریم به مشاغل بازار کار عالی در آینده نه چندان دور که موفقیت های بسیاری را برای شما به ارمغان می آورد، بپردازیم. به این علت که همان طور که همه شما می دانید، پیوسته اشخاصی در جامعه هستند که با انتخاب درست توانسته اند موفقیت های بسیاری را به دست آورند و در این راستا چند گامی از بقیه جلوتر باشند و با این تحلیل به این نتیجه دست یابند که در سال های آتی، برای پیشرفت و ارتقای شغلی به چه چیزهایی نیاز است تا در آن شغل مهارت و تخصص های لازم را کسب کنند.

اگر دقت کرده باشید، گاهی اوقات شیوه درآمدی تازه و مدرنی ابداع می شود که دید همه اشخاص را تغییر می دهد همچون ارزهای دیجیتال که می تواند یک سرمایه گذاری مطمئن باشد.

این امر سبب گردیده تا اشخاص روشن بین و عاقبت اندیش، به دنبال کسب و کارهایی باشند که در ده سال آینده جزء بهترین ها هستند. آنها سعی می کنند با ارتقای سطح دانش خود، آگاهی کافی در خصوص موارد مورد نیاز به منظور راه اندازی مناسب ترین کسب و کارها را به دست آورند و به این ترتیب اقدامات لازم را انجام دهند.

آنها با انتخاب بهترین شغل های 10 سال آینده ایران، برنامه ریزی های لازم را برای دستیابی به آینده موفق و درخشان با کمک افراد خبره و مجرب در این امر انجام می دهند.

اگر مایلید درباره بهترین شغل های 10 سال آینده ایران اطلاعات لازم را به دست آورید، تا انتهای مقاله با ما همراه باشید. در این راستا می توانید با کارشناسان شرکت مشاوره سرمایه گذاری الست گروپ در ارتباط باشید. شرکت مشاوره سرمایه گذاری الست گروپ، از معتبرترین موسسات در این حوزه به شمار می رود.

مهم بودن انتخاب شغل

مهم بودن انتخاب شغل
مهم بودن انتخاب شغل

پیش از توضیح در مورد بهترین شغل های 10 سال آینده ایران، لازم است به موضوع اصلی انتخاب شغل بپردازیم؛ زیرا حرفه ای که شما بر می گزینید، تا حد قابل توجهی در زندگی هر فردی موثر است.

لذا انتخاب فوق را بایستی بسیار حائز اهمیت بر شمارید و از راهنمایی های مشاوران خبره و مجرب در این امر بهره مند شوید. در حقیقت رسیدن به بهترین حرفه، مشخص کننده کیفیت زندگی ما در آینده خواهد بود.

بدیهی است بخش قابل توجهی از زمان بیداری هر شخص در طی روز، به حرفه آن شخص اختصاص دارد. موضوع فوق یعنی انتخاب مناسب ترین شغل، اثرات چشمگیری بر وضعیت روانی یک شخص به دنبال دارد.

به عبارتی شغلی که به عنوان آینده خود بر می گزینید، وسیله ای برای گذران روزی نخواهد بود. حرفه هر شخص مهمترین دیدگاه های زندگی را نظیر نوع صحبت کردن، نوع لباس پوشیدن، شیوه فکر کردن و در اغلب موارد کلی، زندگی وی را تحت تاثیر قرار می دهد. مسئله فوق بیانگر مسیر و در عین حال اهمیت شغلی هر شخص در زندگی است.

برای کسب اطلاعات بیشتر، به شرکت مشاوره سرمایه گذاری الست گروپ مراجعه نمایید.

زندگی در کانادا بهتر است یا ایران؟

اساسی ترین معیارهای تعیین شغل

اساسی ترین معیارهای تعیین شغل
اساسی ترین معیارهای تعیین شغل

در این بخش، به عمده ترین ملاک های انتخاب شغل آینده که هر شخص پیش از هر اقدامی بایستی به آن توجه بسیار داشته باشد، اشاره خواهیم کرد که عبارتند از:

واقع گرایی:

هر چند برای تعیین مسیر شغلی، شور و اشتیاق در حرفه بسیار حائز اهمیت است، اما باید به این مورد توجه داشته باشید که این رغبت فقط قسمتی از انتخاب شما است. از کلی ترین ملاک های تعیین شغل، واقع نگری بودن در کار است زیرا باید به این نکته دست یابید که آیا انجام شدنی است.

برای این امر بایستی نکاتی که در ذیل متذکر می شویم را در خود وارسی کنید:

1) دقت به مشخصه های شخصیتی: هر اندازه درباره خصوصیات ذاتی خود اطلاع بیشتری داشته باشید، آمادگی به منظور تعیین بهترین حرفه که با روحیات شما سازگارتر است، راحت تر خواهد بود. مثلاً اشخاص مبتکر در مشاغل کارمندی به مرور انگیزه خود را برای ادامه فعالیت از دست خواهند داد.

2) درک استعدادها: بایستی شناخت واقع گرایانه و درستی نسبت به توانایی های خود داشته باشید. مشاوران کارآمد شرکت مشاوره سرمایه گذاری الست گروپ، از طریق سنجش های استعدادیابی و بازبینی قدرت های عملی و یا کلامی در یافتن کار مناسب، راهنمایی های لازم را به شما ارائه می دهند.

3) توجه به اولویت ها: ارزش ها، درک تعلقات، بایدها و نبایدها که همگی تعیین کننده ی اولویت ها است، سبب می گردد تا در مسیر شغلی، عادلانه گام بردارید؛ بطور مثال اهمیت دادن بیشتر به ابداعات در محیط شغلی نسبت به موفقیت های مالی و یا مشاغلی که امکان سفر را برای شما مهیا می سازد.

توصیه می کنیم از صفحه شغل هایی با درآمد میلیاردی دیدن کنید.

تاثیر پارامترهای اجتماعی در تعیین شغل

تاثیر پارامترهای اجتماعی در تعیین شغل
تاثیر پارامترهای اجتماعی در تعیین شغل

بهتر است بدانید که عوامل اجتماعی، نقش مهمی در بهترین شغل های 10 سال آینده ایران دارد. ملاک های تعیین شغل و شیوه زندگی هر شخص، پیوسته در حیطه پارامترهای اجتماعی و موضوعات اقتصادی است. در برخی موارد ما حق انتخابی در جامعه ای که به آن علاقه مند هستیم را نخواهیم داشت، ولی این فرصت را داریم تا حد قابل توجهی روش زندگی خود را شخصاً برگزینیم.

سابقه فرهنگی:

پیشینه قومی و حتی فرهنگی شخص از جمله موارد دیگری است که در تعیین شغل آینده شما در ایران موثر است. نه تنها خانواده، بلکه اجتماع هم مورد مهم دیگری در تعیین شغل است که در آینده شغلی شخص، نقش مهمی ایفا می کند.

باید گفت که اعتبار و توقعات زندگی شخص تا حدی طبق مباحث فرهنگی جامعه شکل می گیرد و با بخش های متعدد زندگی وی در رابطه است. درک واقعیت توقعات و در عین حال ارزش ها، این امکان را به شخص می دهد تا درک مناسبی از شخصیت خود داشته باشد و در نتیجه، تعیین شغل صحیحی در آینده داشته باشد.

بُعد مالی:

اغلب افراد، درآمد و حقوقی که از حرفه خود به دست می آورند، مهمترین فاکتور در تعیین شغل محسوب می شود. تاثیر موضوعات مالی به منظور تامین زندگی برای هر فرد امری کاملاً منطقی است زیرا هر شخص، خواسته و شیوه های متعددی برای ادامه زندگی خود دارد. از این رو در زمان تحقیق و بازبینی شغلی، اشخاص مجاز نیستند تا براساس میل شخصی خود شغل مناسب را برگزینند.

در انتها لازم است خاطر نشان شویم که در مبحث بهترین شغل های 10 سال آینده ایران بایستی به توانایی های شناختی مانند حافظه، کارایی و میزان دقت، دلیل و برهان، پردازش بخشی از مهمترین مهارت های ذهنی هم توجه بسیار داشته باشید زیرا در راندمان موثر در کارتان نقش شایانی دارد. اطلاعات تکمیلی را از متخصصین شرکت مشاوره سرمایه گذاری الست گروپ کسب نمایید.

لطفا از پست زندگینامه کارآفرینان برتر ایران دیدن کنید.

بهترین شغل های 10 سال آینده ایران

بهترین شغل های 10 سال آینده ایران
بهترین شغل های 10 سال آینده ایران

هر چند کلیه کسب و کارهای نامبرده، ممکن است جزء مشاغل کوچک باشد، ولی درآمدزا هستند و تخصص و مهارت در آن حرفه می تواند برای فرد، علاوه بر موفقیت های بسیار، حقوق و درآمد قابل توجهی داشته باشد. طیف تحقیقاتکارشناسان شرکت مشاوره سرمایه گذاری الست گروپ برخی از بهترین شغل های 10  سال آینده ایران عبارتند از:

Affiliate marketing (افیلیت مارکتینگ)

از تازه ترین شیوه های درآمدزایی Online که در حال حاضر در دنیا بسیار پرطرفدار است و طبق بررسی های انجام شده در سال های اخیر در کشورمان استقبال بسیاری از آن شده است، همکاری فروش و یا افیلیت مارکتینگ است.

در روش فوق، هر فردی با توجه به نوع گواهینامه و مهارتی که دارد، امکان کارکردن در فروشگاه و یا شرکت را خواهد داشت و یا حتی می تواند کالایی را معرفی کند و در قبال فروش کالا، کمیسیون و یا درصدی را دریافت کند.

به عبارت دیگر، قاعده فوق روندی است که اشخاص از طریق بازاریابی تولیدات شرکت ها درآمد کسب می کنند که بر خلاف معنای آن، روندی فاقد هزینه و آسان است. در واقع شما فقط بایستی برای محصولات و یا حتی فعالیت کمپانی هایی که شراکت در فروش دارند، marketing (بازاریابی) کنید.

توجه داشته باشید فعالیت شما در این حرفه تنها بازاریابی است و به پشتیبانی، خرابی، برگشت و یا ارسال محصول و غیره کاری نخواهید داشت. موارد مهمی در پروسه بازاریابی در افیلیت مارکتینگ مانند فروشندگان محصولات، مصرف کنندگان و یا تبلیغ کنندگان (همکاران فروش) وجود دارد.

امروزه اشخاص معروف مانند سلبریتی ها از طریق Affiliate marketing و همچنین معرفی کالاهای شرکت های متعدد، درآمد بسیاری را به دست می آورند

امروزه اشخاص معروف مانند سلبریتی ها از طریق Affiliate marketing و همچنین معرفی کالاهای شرکت های متعدد، درآمد بسیاری را به دست می آورند. به این ترتیب شما به وسیله بسترهای متعددی از جمله شبکه های اجتماعی مانند Telegram، Instagram، Weblog و یا Site امکان معرفی محصولات خود را دارید.

هم اکنون در کشورمان شرکت های متعددی در حوزه همکاری در فروش فعالیت می کنند و همین موضوع سبب گردیده که این حرفه به عنوان یکی از بهترین شغل های 10 سال آینده ایران به شمار آید.

لازم به توضیح است که در این روش کسب درآمد؛ شما نیاز به فعالیت، تولید، جابجایی و یا انبار کردن محصول ندارید. همچنین شما برای کسب درآمد به روش افیلیت مارکتینگ، به هیچ سرمایه ی نیاز ندارید.

تنها در هر مکان و یا زمانی که دسترسی کامل به اینترنت داشته باشید، امکان فعالیت در حوزه های نامبرده را خواهید داشت که تمامی این موارد از جمله مزایای همکاری در فروش است. برای کسب آگاهی بیشتر، با شرکت مشاوره سرمایه گذاری الست گروپ تماس بگیرید.

بهترین رشته های هنر برای مهاجرت چیست؟

درآمد همکاری در فروش (افیلیت مارکتینگ)

درآمد همکاری در فروش (افیلیت مارکتینگ)
درآمد همکاری در فروش (افیلیت مارکتینگ)

دستیابی به جایگاهی که به شکل پیوسته بتوانید از طرح های همکاری در فروش، درآمد قابل توجهی را به دست آورید، شاید زمانبر باشد. لذا نبایستی از بدو ورود به این عرصه شغلی دلسرد شوید و آن را رها کنید.

به طور معمول سودآوری در حوزه شغلی فوق ممکن است از شش ماه تا چندین سال زمان ببرد. دقت داشته باشید کسب بیشترین درآمد و مدت دقیق موفقیت، به مهارت های شما در تولید یک محتوای بسیار باکیفیت، تبلیغ محصولات Affiliate، کنترل ترافیک، بهینه سازی برای موتورهای جست و جو یا SEO بستگی دارد.

بهتر است به Email marketing و بهره مندی فعال از Social media  (رسانه های اجتماعی) هم توجه بسیار داشته باشید. طبق نظر افراد موفق در این امر که شغل فوق را برای آینده خود انتخاب کرده اند، این امر مستلزم پشتکار و تلاش بسیار است. اراده و همت در تبلیغات کالاهای Affiliate و نیز ارائه راهبردی مناسب در بازاریابی، به شما به کسب درآمد مطلوب کمک بسیار می کند.

لطفا از صفحه کارآفرینی زنان در ایران دیدن کنید.

Trade (ترید کردن)

Trade (ترید کردن)
Trade (ترید کردن)

از دیگر مشاغل پردرآمد که این روزها بسیار شنیده اید و به عنوان یکی از بهترین شغل های 10 سال آینده ایران محسوب می شود، ترید کردن است. Trade به مفهوم بازرگانی و تجارت است و مقصود از Trader فردی است که به وسیله آن با انجام تجارت و یا معامله، درآمدزایی می کند.

در حال حاضر وسعت دنیای بورس و Digital currency  (ارز دیجیتال)، سبب گردیده تا اشخاص بسیاری به روش فوق، سود قابل توجهی را به دست آورند.

Trader (بازرگان) بودن مستلزم سپری کردن دوره های آموزشی متعدد است ولی قطعاً از پرسودترین مشاغلی است که در سال های آینده به دلیل سودآوری زیاد، مورد استقبال بسیاری از افراد قرار می گیرد.

با توجه به این که ترید کردن از جمله کسب و کارهای موفق و درآمدزا در ایران است، باید گفت که این شغل می تواند در خارج از کشور هم انجام شود و همچون یک سرمایه گذاری در خارج از کشور به شمار آید.

تریدرهایی که مایلند با هدف تجارت و یا سودآوری بیشتر در خارج از کشور سرمایه گذاری کنند، بهتر است در این زمینه از تخصص و مهارت های کافی برخوردار باشند تا بتوانند به نتیجه قابل قبولی دست یابند.

کارشناسان و مشاوران حقوقی خبره و کارآمد ما در شرکت مشاوره سرمایه گذاری الست گروپ، با سابقه درخشان در امر سرمایه گذاری در خارج از کشور، راهنمایی های لازم را به شما متقاضیان محترم ارائه می دهند.

در مجموع می توان گفت از پرطرفدارترین شیوه ها برای فعالان بازار ارز رمزی Cryptocurrency) ) که روند به خصوصی دارد و می تواند سرمایه گذاری مطمئن در خارج از کشور به شمار آید، کسب درآمد به شیوه Trade digital currencies است.

Trading انواع متعددی دارد

بهتر است بدانید Trading انواع متعددی دارد و ممکن است نوع Trade برمبنای تصمیمات شخص و شرایط بازار، تاثیر مستقیمی روی درآمد شما به روش سرمایه گذاری فوق داشته باشد.

گفتنی است بهترین شیوه برای هر شخص به منظور فعالیت در خرید و فروش Digital Currency متفاوت است و در واقع مهمترین مورد رسیدن به شیوه ای است که از طریق آن به موفقیت های بسیاری دست می یابید.

از معروف ترین شیوه های ترید ارزهای دیجیتال که متخصصین شرکت مشاوره سرمایه گذاری الست گروپ توصیه می نمایند، می توان به:

1) Scalping  (اسکالپینگ) 2) Day Trading ( ترید روزانه) 3) Swing Trading  (ترید نوسانی) 4) Position Trading  (معاملات موقعیتی) اشاره نمود.

روند کسب درآمد از طریق ترید کردن

روند کسب درآمد از طریق ترید کردن
روند کسب درآمد از طریق ترید کردن

به منظور به دست آوردن سود بیشتر به شیوه تجارت ارزهای دیجیتال، بازار فوق برای تریدرها نسبت به قبل جذاب تر شده است. به منظور داشتن درآمد از طریق شغل فوق، در ابتدا با هر سرمایه ای می توانید وارد بازار فوق شوید اما دقت داشته باشید که درآمد و درصد سودی که به روش سرمایه گذاری فوق به دست می آورید، بسته به راهبرد انتخابی شما است.

طبق نظر کارشناسان حقوقی ما در شرکت مشاوره سرمایه گذاری الست گروپ، برای به دست آوردن درآمد بالا از طریق این روش سرمایه گذاری که می تواند در خارج از کشور هم انجام شود، بایستی مراحل زیر را پشت سر گذارید:

تعیین راهبرد مناسب:

تاثیر تعیین بهترین استراتژی، امری انکار ناپذیر است. راهبرد معاملاتی خود برای به دست آوردن درآمد بیشتر به شیوه ترید کردن را بایستی بنا بر شخصیت معاملاتی خود برگزینید و بعد از انجام روند فوق، به توانایی های کافی در استراتژی خود دست یابید.

همان طور که گفتیم، راهبردهای درآمدی متعددی در این بازار وجود دارد که معامله گران بایستی از بین آنها راهبرد هماهنگ با شخصیت خود را برگزینید زیرا کلیه آنها مناسب هر شخص نخواهد بود.

مدیریت سرمایه:

این گام از مهمترین مراحل کسب درآمد به شیوه ترید کردن است. از بین رفتن غیر منتظره سرمایه در بازار فوق به علت تغییرات موجود و اعتنا نکردن به ضررهای پیاپی، در نهایت نداشتن مدیریت درست سرمایه رخ می دهد. داشتن مدیریت سرمایه بنا بر مقدار دقیق سرمایه و در عین حال راهبرد معاملاتی در راستای به دست آوردن درآمد به شیوه فوق می تواند بسیار موثر باشد.

آنالیز بازار:

آگاهی از موقعیت بازار به منظور سرمایه گذاری در خارج از کشور و یا Trade مستلزم فعالیت در بازارهای Digital Currency است. چنانچه مایلید حرفه فوق را به عنوان بهترین شغل های آینده ایران انتخاب کنید و به بهترین شکل آن را ادامه دهید، بایستی در پی آگاهی و تجزیه و تحلیل بازار ارز دیجیتالی باشید و بدین وسیله در خصوص به روز کردن علم خود اقدام کنید.

داشتن جدیدترین اطلاعات و دانش، سبب می گردد که از طریق فعالیت در این حوزه، درآمد مطلوبی را به دست آورید و در نتیجه ضررهای احتمالی را تا حد بسیار کاهش دهید.

صبر کردن:

باید بدانید که این بازار با افت و خیزهای بسیاری همراه است؛ پس بایستی در این مسیر بردبار باشید تا در طولانی مدت به تمامی اهداف مالی خود در آینده نزدیک تر شوید و درآمد بالایی از طریق ترید کردن به دست آورید.

با مشاوران زبده و کاربلد ما در شرکت مشاوره سرمایه گذاری الست گروپ در ارتباط باشید تا در خصوص این روش سرمایه گذاری و روند کسب درآمد، اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند. توصیه اکید کارشناسان شرکت مشاوره سرمایه گذاری الست گروپ، سرمایه گذاری در خارج از کشور می باشد.

حال سوالی که ممکن است برای شما مطرح شود، میانگین ماهانه درآمد Traders در ایران است؟

حقایقی در خصوص درآمد تریدرها وجود دارد که اغلب افراد به آن توجهی ندارند. بیشتر آنها به علت ترس از افزایش رقابت در بازارهای Cryptocurrency، از بازگو کردن درآمد حقیقی خود صرف نظر می کنند.

اگر چه بی ثبات بودن درآمد حاصل از این شغل در تمام دنیا مورد قبول است که موقعیت فوق، شامل بازرگانان ایرانی هم می شود. ممکن است در بین اقوام و یا دوستان، درآمد بسیار بالایی از تریدرهای ارز دیجیتال شنیده باشید.

در واقع رسیدن به این سود به روش فوق، نه تنها به عنوان یک سرمایه گذاری موفق در خارج از کشور، بلکه در داخل کشورمان هم امکانپذیر است. اما بایستی به این مورد توجه بسیار داشته باشید که اشخاصی بدون تجربه و آگاهی از ترید رمز ارز، با از دست دادن کل سرمایه همراه شده اند که جبران ناپذیر خواهد بود.

راه اندازی صرافی Online

راه اندازی صرافی Online
راه اندازی صرافی Online

بنا بر گسترش داد و ستد Digital Currency در بین مردم، جذاب ترین مشاغل دلاری که می توان به عنوان بهترین شغل های 10 سال آینده ایران معرفی کرد، تاسیس صرافی آنلاین است.

امروزه در ایران، راه اندازی تعداد صرافی های Online با روند صعودی همراه است و احتمال دارد در ادامه پروسه افزایشی فوق با شیب قابل توجهی از سوی متقاضیان همراه باشد.

پیوسته به دست آوردن درآمد در زمینه Cryptocurrency برای کاربران دنیای رمزنگاری  (Crypto) امری بسیار جذاب است. در مسیر فوق، شیوه های متعددی برای کسب درآمد شما وجود دارد که در این راستا، مشاوران متبحر ما در شرکت مشاوره سرمایه گذاری الست گروپ، راهنمایی های لازم را به شما ارائه می دهند.

تاسیس این نوع از صرافی ها چه در خارج از کشور و چه در ایران، امری آسان نخواهد بود

گفتنی است که تاسیس این نوع از صرافی ها چه در خارج از کشور و چه در ایران، امری آسان نخواهد بود، بلکه بسیار سخت و دشوار است که توصیه می شود در این مسیر، از افراد زبده و با سابقه مساعدت و یاری بگیرید. در مقابل صرافی های فوق، سرمایه گذاران در پی مجوزهای رسمی هستند تا نسبت به موثق و معتبر بودن صرافی های Online اطمینان کافی پیدا کنند.

لازم به ذکر است که بیشتر صرافی های فعال در داخل کشورمان به شکل حضوری فعالیت می کنند و اصولاً صرافی های Online که با مجوز رسمی دایر باشند، وجود ندارند و به عنوان یکی از بهترین شغل های 10 سال آینده ایران، برای علاقه مندان توصیه می شود.

لازم به توضیح است که اعتبار این صرافی ها دو ساله است و چنانچه مضمون قرارداد در کلیه مجوزها به شکل صحیح انجام نشود، ممکن است شما با ابطال مجوز مرتبط همراه شوید.

با توجه به این که امکان راه اندازی این شغل در خارج از کشور هم وجود دارد و همچون یکی از بهترین شیوه های سرمایه گذاری در خارج از کشور محسوب می شود، کارشناسان مجرب ما در شرکت مشاوره سرمایه گذاری الست گروپ، توضیحات را در اختیار شما قرار می دهند.

شرایط دریافت مجوز صرافی Online

شرایط دریافت مجوز صرافی Online
شرایط دریافت مجوز صرافی Online

به منظور این که صرافی ارزهای کریپتو امکان وصول مجوز قانونی خود در ایران را بگیرند، بایستی مسیر دشواری را پشت سر بگذارند. بانک مرکزی ایران صدور مجوز فعالیت صرافی های فوق را بر عهده دارد.

گفتنی است که در ازای صحت ارزهای دیجیتال، بانک مرکزی مسئولیتی را متقبل نمی شود و پایدار ماندن قیمت ارزها به بانک مرکزی ارتباطی ندارد. در وهله نخست، صرافی های فوق بایستی برای راه اندازی یک کمپانی به منظور وصول مجوز این نوع صرافی ها اقدام کنند.

داشتن پشتوانه مالی قوی، لازمه اخذ مجوز صرافی آنلاین است. همان طور که در بخش قبلی بیان کردیم، صرافی های فوق دارای تاریخ انقضا هستند و بعد از موعد آن می بایست مجدداً مراحل قانونی را برای اخذ مجوز صرافی پشت سر بگذارید.

مجوز صرافی Online در دنیا

مجوز صرافی Online در دنیا
مجوز صرافی Online در دنیا

در حال حاضر Digital Currency تاثیر زیادی در سیاست های مالی دیگر کشورهای دنیا داشته است که بیشتر نتایج فوق، پروسه مثبتی را پشت سر می گذارند. بنابراین در تمام دنیا اعتبار و ارزش بسیاری به این گونه صرافی ها که ارز دیجیتال انتشار می دهند، داده می شود.

با توجه به این که حرفه فوق جزء بهترین مشاغل آینده محسوب می شود و در داخل کشورمان فاقد مجوز است، اما نمی توان بیان کرد که فعالیت صرافی های جهانی هم فاقد مجوز قانونی است. البته صرافی های معتبری هستند که به دو صورت غیر حضوری و یا Online فعالیت می کنند.

صرافی های فوق علاوه بر این که مجوزهای قانونی را از نهادهای مرتبط برای فعالیت خود دریافت کرده اند، Site و کمپانی تاسیس کرده خود را هم بیمه می کنند. صرافی فوق به شکل روزانه می تواند تا یک میلیون و چهارصد خرید و فروش را با بالاترین سرعت تراکنش انجام دهد.

علاوه بر این، امنیت بسیار بالای صرافی های آنلاین سبب گردیده تا اشخاص متعددی برای انجام معاملات بورسی به صرافی های فوق مراجعه کنند. در صرافی های فوق Digital Currency معروفی نظیر Litecoin، BNB (باینس کوین)، Atrium، BTC (بیت کوین) و غیره معامله می شوند که نه تنها امنیت بالایی دارند، بلکه از کارمزد پایینی برخوردار هستند.

در این راستا، مشاوران متبحر ما در شرکت مشاوره سرمایه گذاری الست گروپ با سابقه چندین ساله در امر سرمایه گذاری در خارج از کشور، راهنمایی های لازم را برای سودآوری بیشتر به شما ارائه می دهند.

طراحی Site

از جذاب ترین و در عین حال بهترین شغل های 10 سال آینده ایران، طراحی سایت است که بر اساس تمایل خاص مردم به ایجاد Site در بستر Web، درآمد قابل توجهی را به دنبال دارد.

طراحی فوق دیدگاه های متعددی دارد که بایستی اطلاعات لازم در رابطه با آن را به دست آورید. بهتر است بدانید هر Site designer  (طراح سایت) این امکان را دارد که فعالیت خود را به شکل پروژه ای و یا طراح مستقل Freelancer) )انجام دهد و یا در معتبرترین شرکت ها استخدام شود.

گفتنی است طراحی سایت از 2 قسمت مهم تشکیل شده است؛ شخصی که دقت و توجه بسیار به ظاهر سایت دارد و بیشترین تمرکز، زمان و انرژی خود را به زیباسازی Site اختصاص می دهد؛ و شخص دیگری که طراحی Status Codes  (کدهای سرور) و در مجموع کدگزاری ها را انجام می دهد و در واقع مدیریت یک سایت را بر عهده دارد.

در حال حاضر کسب و کارهای اینترنتی به خصوص طراحی سایت با استقبال بسیار روبرو است و احتمال دارد پیوسته این تقاضا با روند صعودی همراه شود. بررسی های انجام شده حاکی از آن است که اشخاصی که در پی ایجاد سایت هستند، روز به روز بیشتر می شود و شاید یکی از دلایل اصلی آن درآمد بالای آن باشد.

البته شاید بعضی شرکت ها برای این طراحی و راه اندازی سایت، پول بیشتری بگیرند و بعضی دیگر هم مبلغ کمتری دریافت کنند که این موضوع به مهارت و تخصص طراح سایت بستگی دارد.

بنابراین اگر شما مایلید در این حرفه مشغول به کار شوید، باید بدانید که همچون یک طراح سایت، درآمد مشخصی را دریافت نمی کنید. توجه داشته باشید که سوابق شغلی و  اشخاص برنامه نویس که به React تسلط کافی دارند، ممکن است ماهانه حقوق بیشتری دریافت کنند.

البته احتمال دارد به شکل پروژه ای در این حوزه فعالیت داشته باشید که طبیعتا حقوق متغیری دریافت خواهید کرد. ذکر تمامی موارد نامبرده، سبب گردیده که این شغل همچون یکی از بهترین شغل های 10 سال آینده ایران به شمار آید.

افزایش درآمد با طراحی سایت

اگر شما به عنوان یکی از بهترین شغل های 10 سال آینده ایران طراحی سایت را برای خود انتخاب می کنید، بایستی به این مورد که به چه صورت درآمد خود را افزایش دهید، توجه بسیار داشته باشید.

به منظور این که به Web designer موفق تبدیل شوید، بایستی طیف وسیعی از توانایی هایی که بعضی خلاقانه و بعضی دیگر فنی است را به دست آورید.

البته شاید به مهارت های دیگری از جمله طراحی گرافیک، مهارت های ارتباطی، کارگروهی، تسلط به ابزارهای طراحی Web مانند Sketch، InVision Studio و یا Photoshop و همچنین علم برنامه نویسی جلویی نظیر HTML، CSS،JavaScript و … یا حتی استنباط استانداردهای Web همچون SEO نیاز داشته باشید.

البته ناگفته نماند که یک طراح وب بایستی به قابلیت های دسترسی و یا دیگر پروتکل ها کاملاً مسلط باشد. ممکن است کلیه مهارت های نامبرده ضروری نباشد، اما به طور طبیعی برای بالا بردن درآمد این حرفه در داخل کشورمان، لازم است تا به تمامی این توانایی ها تسلط کافی داشته باشید.

بنابراین اگر مایلید طراحی سایت را همچون یکی از مشاغل پردرآمد در آینده برای خود برگزینید، بهتر است دوره های آموزشی مهارت های ذکر شده را پشت سر بگذارید تا تخصص و توانایی خود را برای ورود به این بازار کار به دست آورید.

ساخت و طراحی application

ساخت و طراحی application
ساخت و طراحی application

در سال های آتی، اغلب اشخاص در داخل کشورمان با ارائه طرح های مبتکرانه و در عین حال ایجاد نرم افزارهای کاربردی، به سودهای میلیاردی دست خواهند یافت؛ به همین منظور این حرفه هم یکی دیگر از بهترین شغل های 10 سال آینده ایران است.

گفتنی است برنامه هایی مانند TAPSI، Snap، Telewebion، نشان، دیوار و حتی بازار، نمونه ای از موفق ترین اپلیکیشن ها در ایران است که علاقه مندان به آن می توانند با نصب برنامه، درآمد بالایی را کسب کنند.

شما از طریق طراحی اپلیکیشن که از به روزترین شیوه های کسب درآمد اینترنتی به شمار می آید، از مزیت های بسیاری برخوردار خواهید شد. عدم نیاز به سرمایه و یا مهارت و در عین حال آسانی، از بارزترین مزایای کسب درآمد از طریق اپلیکیشن است، به این دلیل که هر شخص با تکیه بر مهارت های فردی، می تواند به راحتی در منزل به شیوه فوق کسب درآمد کند.

نکات کاربردی در طراحی Application

با توجه به این که ساخت و طراحی نرم افراز یکی از برترین مشاغل آینده ایران محسوب می شود، لازم است مهمترین نکات طراحی فوق را برای شناخت و آگاهی بیشتر شما متذکر شویم:

User Interface مناسب:

کاربران هر application مخاطبان و خریدارانی هستند که برای اخذ ارزش ویژه، اقدام به نصب نرم افزار می کنند. بنابراین کار با این برنامه ها بایستی به قدری آسان باشد که قابل درک برای تمامی کاربران باشد. از مشخصه های یک برنامه با User Interface مطلوب، توصیه می شود به تعیین نام application، دسترسی به قسمت های متعدد، داشتن روش registry آسان و رعایت نسبت بین معناها و ظاهر آنها توجه بسیار داشته باشید.

میزان مصرف انرژی و حجم مطلوب:

بهتر است بدانید سرعت اجرای اپلیکیشن، در صورتی کاهش می یابد که حجم آن بالا باشد. در ضمن فضای قابل توجهی را برای نصب برنامه خود نیاز دارید. بالا بودن حجم application سبب می گردد که کاربران از دانلود آن بپرهیزند.

چنانچه ممکن است برنامه با حجم پایین، زمان طولانی تری در اختیار کاربران قرار گیرد. مصرف پایین انرژی هم از دیگر پارامترهای موثر بر مصرف بسیار کاربران از برنامه است.

معین کردن دقیق کاربر:

مورد مهم دیگری که در طراحی اپلیکیشن بایستی به آن توجه بسیار داشته باشید، این است که چه افرادی بیشتر از این نرم افزار استفاده می کنند و از نصب این برنامه چه انگیزه ی دارند، این موارد از سوی تیم های متعدد بازاریابی و مدیریت معین می شود. لازم به ذکر است بایستی در تمامی مراحل، به برنامه نویسی و حتی طراحی Android application توجه بسیار داشته باشید.

کاربرد مناسب:

در حال حاضر رقابت در زمینه های متعدد با شدت بسیاری همراه است. اخیراً با توسعه بازار تجارت الکترونیک، اغلب سرمایه گذاران به حضور در عرصه فوق تمایل بسیاری دارند. این موضوع سبب گردیده تا کیفیت برنامه های متعدد نسبت به قبل افزایش یابد.

امکان تجزیه و تحلیل:

در طراحی برنامه، امکان آنالیز کاربران در زمینه تجارت الکترونیک از عمده ترین مشخصه ها است که درک مطلوبی از برنامه را در اختیار مخاطبان قرار می دهد که در گرفتن تصمیمات آینده، نقش پررنگی دارد. در حال حاضر اپلیکیشن های متعددی انجام این امر را بر عهده دارند.

به روزرسانی نرم افزار:

دارا بودن اپلیکیشن منتظم به منظور به روزرسانی کردن برنامه ها به خصوص در مواقعی که اساس برنامه شما محتوا باشد، از اساسی ترین علل محبوبیت آنها به شمار می آید.

به این ترتیب اگر مایلید به عنوان بهترین مشاغل آینده ایران طراحی و ساخت اپلیکیشن را انتخاب کنید، بهتر است به تمامی نکات ذکر شده توجه و دقت بسیار داشته باشید و از تجربیات متخصصین شرکت مشاوره سرمایه گذاری الست گروپ بهره ببرید.

ساخت بازی موبایل

ساخت بازی موبایل
ساخت بازی موبایل

بازی های دیجیتال و Online مختص رده سنی به خصوصی نیست و این مسئله سبب گردیده تا طراحی بازی، از بهترین شغل های 10 سال آینده ایران به شمار آید. برای طراحی جذاب ترین بازی برای ایرانیان، نیاز نیست به دنبال افکار جهانی باشید. شما این امکان را دارید که به شکل Online بازی های قدیمی ایرانی را طراحی کنید.

باید بدانید اخیراً این حرفه یکی از پرسودترین شغل های ایران شناخته می شود و برای پیشرفت و ارتقای آن، فرصت بسیاری وجود دارد؛ لذا چنانچه علاقه بسیاری در زمینه طراحی و یا ساخت بازی دارید، بهتر است برای آینده شغلی درخشان خود، از این حرفه و درآمد غافل نشوید. در این مسیر نخست بایستی تمرکز خود را روی اهدافتان، کسب مهارت و فراگیری جدیدترین تکنولوژی ها در ساخت بازی موبایل معطوف کنید.

اما در مجموع در دنیا درآمد این حرفه بسیار بالا است. شاید در ابتدا شما درآمد کمی داشته باشید اما پس از به دست آوردن مهارت های لازم و حرفه ای شدن، به تدریج درآمد عالی را کسب خواهید کرد.

این افراد فعالیت خود را از طریق روش های متعدد انجام می دهند که بازسازی مستقل یکی از ساده ترین آنها است. در نوع مستقل، کلیه وظایف بر عهده بازی ساز است و طبیعتاً درآمدی که از این روش به دست می آید، متعلق به وی است.

البته ممکن است به صورت درصدی هم شما از طریق این شغل کسب درآمد کنید. علاوه بر درآمد بالای ساخت بازی، باید گفت که به مرور به علم شما در حوزه های متعدد افزوده می شود.

تولید محتوا

تولید محتوا
تولید محتوا

از مبتکرانه ترین مشاغل در بستر Web که چنانچه با دقت و صحیح فعالیت در آن انجام شود، بسیار موثر و در عین حال درآمدزا می باشد، تولید محتوا است. افرادی که مهارت کافی در زمینه نویسندگی دارند، به آسانی می توانند جذاب ترین محتواها را بنویسند و با رعایت برخی از نکات، آن را در اینترنت قرار دهند و به این ترتیب مشهور شوند.

این حرفه که از بهترین شغل های 10 سال آینده ایران است، به صورت تصویری، صوتی و یا متنی است. در حال حاضر پادکست ها که نوعی تولید محتوای صوتی هستند، در بین مردم طرفداران بسیاری را به خود جلب کرده است.

بهتر است بدانید مواردی را که شما در پیج های اینستاگرام، کانال های Telegram و یا هر سایتی مشاهده می کنید، محتوا هستند. تمامی مشاغل دنیا حتی کسب و کارهای سنتی نیز بایستی برای ارائه محصول و یا فروش آنها محتوای مناسبی داشته باشند.

گفتنی است این موضوع در کسب و کارهای Online به مراتب جدی تر است زیرا این نوع مشاغل به شکل حضوری نمی توانند محصولات خود را معرفی نموده و در اختیار مشتریان قرار دهند، بلکه بایستی با نوشتن بهترین محتوا، اعتماد آنها را جلب+ نموده و با جذب آنها محصولات خود را به فروش برسانند.

این روزها محتواهای دیجیتالی ارزش بسیار بالایی دارند. شما به آسانی با جست و جو کردن در Google امکان دسترسی کامل به محتوای مورد نیاز خود را پیدا می کنید. در واقع شما با کمترین هزینه در مقایسه با سایر مشاغل اینترنتی، می توانید به راحتی کسب درآمد کنید.

کسب درآمد با تولید محتوا

کسب درآمد با تولید محتوا
کسب درآمد با تولید محتوا

در صورتی که مایلید از طریق تولید محتوا درآمد کسب کنید، توصیه می شود محتواهای شما اغلب آموزشی باشند و بتوانند به خوبی نیاز مخاطب را رفع کنند. در مجموع بایستی محتواهایی تولید کنید که خواسته کاربران را کاملاً تامین کند. در این راستا بایستی برای کسب درآمد به شیوه فوق، به موارد زیر توجه کنید که عبارتند از:

1) مشخص کردن موضوع خود 2) بالا بردن اطلاعات 3) مشخص کردن هدف از تولید محتوا 4) آموزش سئوی محتوا 5) استراتژی تولید محتوا

و در انتها تبدیل کردن محتوا به پول است. شما با محتواهای کوتاه هم امکان معرفی کسب و کار را برای کاربران خود دارید و می توانید از این طریق کسب درآمد کنید.

به این ترتیب هنگامی که ترافیک سایت خود را با تولید محتوا بالا ببرید، در واقع کاربران سایت خود را بیشتر کرده اید و با اعتماد سازی می توانید به روش تولید محتوا، درآمد مناسبی را کسب کنید.

البته چنانچه هدف شما ارائه تولید محتواهای آموزشی باشد، این امکان را دارید که دوره های Online را برگزار کنید که به شکل دانلود از آن درآمد کسب کنید. به این مورد توجه داشته باشید که با تولید محتوای عالی، شیوه های کسب درآمد از طریق آن برای شما بیشتر خواهد شد.

به عبارتی به شکل غیر مستقیم (اینستاگرام یا Site) و یا مستقیم (دوره های آموزشی) امکان کسب درآمد به شیوه فوق را دارید. لازم به توضیح است حرفه فوق که از جمله پردرآمد ترین، کم هزینه و آسان ترین امور اینترنتی به شمار می آید، مطمئناً از بهترین مشاغل آینده ایران به شمار می آید.

SEO سایت

SEO سایت
SEO سایت

Search Engine Optimization از جمله مشاغل بسیار رایج این روزها است و به همین منظور علاقه مندان بسیاری سعی می کنند تا در دوره های آموزشی شرکت نموده و همچون سئوکار متخصص و ماهر وارد عرصه کار شوند.

دقت داشته باشید به هر میزان که در سئو سایت مهارت و تخصص بالایی داشته باشید، طبیعتا موفقیت شما روز به روز بیشتر خواهد شد. SEO Site برای اغلب Websites بسیار حائز اهمیت است به شکلی که چنانچه Website کیفیت مطلوب نداشته باشد و یا به عبارتی نامعقول باشد، با شکست و ناکامی روبرو خواهد شد.

بنابراین شغل فوق از مشاغل آینده دار و بسیار کاربردی است که چنانچه آموزش های لازم را به شکل حرفه ای و اصولی ببینید بدون شک در این مسیر به موفقیت های بسیاری دست خواهید یافت. به همین منظور به عنوان بهترین شغل های 10 سال آینده ایران معرفی می شود.

در حقیقت اگر مایلید در موتورهای جست و جوگر google) ) رتبه سایت خود را ارتقا دهید، بهتر است آموزش های لازم در خصوص این فعالیت را به دست آورید زیرا قوانین متعددی دارد که می توان گفت تدریج بر مبنای الگوریتم های google تغییر می کند.

گفتنی است با راه اندازی مشاغل اینترنتی در فضای Web، بالا بردن SEO ارزش بیشتری پیدا می کند به این دلیل که به درآمدزایی بالا کمک می کند. با توضیحات ارائه شده باید گفت که از جذاب ترین و امیدبخش ترین کسب و کارهای آینده، متخصص سئو است به این دلیل که با توسعه بستر اینترنت، بدون شک محیط برای تمرین متخصصین سئو مطلوب تر خواهد بود.

بلاگری و influencer

بلاگری و influencer
بلاگری و influencer

در حال حاضر این حرفه جزء پردرآمدترین مشاغل ایران و یا جهان به شمار می آید و اشخاص بسیاری هم به خصوص در Instagram به فعالیت مشغول هستند. عموماً این افراد به علت توانایی و خلاقیت خود در زمینه به خصوصی مشهور می شوند و درآمد بالایی کسب می کنند.

اغلب اینفلوس ها و وبلاگ ها با تبلیغاتی که می گیرند و شیوه هایی مانند affiliate marketing درآمد خود را برحسب دلار و یا تومان دریافت می کنند. چنانچه مایلید به این عرصه بسیار جذاب و پردرآمد وارد شوید، بایستی به شکل اصولی شناخت کافی نسبت به آن پیدا کنید تا بتوانید به موفقیت های بسیاری دست یابید.

آموزش و وبینار مجازی

آموزش و وبینار مجازی
آموزش و وبینار مجازی

یکی دیگر از بهترین شغل های 10 سال آینده ایران، Webinar و آموزش مجازی است که از طریق آن امکان ارائه مهارت های خود در فضای Web به شکل Online را به اشخاص متعدد دارید.

مثلاً چنانچه تسلط کافی به اپلیکیشن خاصی دارید، این فرصت برای شما فراهم می شود که برای آگاهی و اطلاع بیشتر نسبت به ضبط کلاس های آموزشی اقدام کنید و به شکل پکیج های آموزشی به متقاضیان ارائه دهید. علاوه بر این، امکان برگزاری کلاس آموزشی در قالب Online Webinar را هم دارید تا بدین وسیله با کاربران خود، ارتباط همزمان برقرار کنید.

در انتها بایستی خاطر نشان شویم که طراحی لباس و مد، صنعت رباتیک، پزشکی و سلامتی، مشاور مالی شخصی، بخش دیگری از بهترین مشاغل هستند که شما می توانید در آینده نزدیک از آن کسب درآمد کنید.

البته ناگفته نماند که در زمینه زیبایی مانند (کاشت مو، مژه، ناخن و یا آرایشگری)، صنعت پوشاک (مزون لباس)، عرصه نرم افزار (ادمین پیج، گرافیک)، حوزه پزشکی (جراحی)، زمینه گردشگری (مدیکال توریست، تور لیدر) و یا حتی ساختمان سازی (معماری و یا طراح دکوراسیون) در ایران با توجه به تخصص و مهارت های لازم می توانید درآمد بالایی را کسب کنید.

بهتر است به دنبال کسب و کارهایی باشید که تقویت کننده شیوه زندگی مردم باشد. توصیه می شود در این راستا مشاغل صحیحی را برای آینده شغلی خود انتخاب کنید و بنا بر این که اغلب فعالیت های جدید در بستر اینترنت انجام می شوند، پس لازم است در این رابطه سطح دانش و آگاهی خود را بالا ببرید.

نیازهای مشاغل آینده ایران

نیازهای مشاغل آینده ایران
نیازهای مشاغل آینده ایران

در بخش های قبلی، به کسب و کارهای مورد نیاز ایران در آینده نزدیک و بهترین مشاغل پردرآمد اشاره کردیم. همان طور که متذکر شدیم، اغلب شغل ها ارتباط مستقیمی با اینترنت دارند.

لذا، چنانچه مایلید یکی از کسب و کارهای نامبرده را برای آینده خود برگزینید، بایستی شناخت کافی نسبت به جزئیات و فضای اینترنت داشته باشید.

امروزه مشاغل اینترنتی بسیاری در داخل کشورمان و یا حتی دنیا وجود دارند که اکثر آنها درآمدهای بالایی دارند و بدون شک می توانند آینده درخشانی را برای شما به دنبال داشته باشند.

نتیجه گیری

نتیجه گیری
نتیجه گیری

در این نوشتار، به بهترین شغل های 10 سال آینده ایران پرداختیم و در خصوص مشخصه ها و درآمد آنها در آینده مواردی را متذکر شدیم. همان طور که گفتیم، برترین مشاغل در فضای اینترنتی هستند که هر یک کارایی و راندمان متعددی را در پی دارد.

لذا، آشنایی با این فضا برای پیشرفت در امور شغلی و یا زندگی، خود امری الزامی است. شما با انتخاب یکی از بهترین کسب و کارهای نامبرده می توانید علاوه بر کسب درآمد بالا، به موفقیت های بسیاری دست یابید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *