بنده، مرتا جوادی، زاده شهر زابل در سال ۱۳۷۵، از دانشگاه دولتی زنجان در رشته مهندسی کشاورزی فارغ‌التحصیل شدم. از سال ۱۳۸۰ به مدت پنج سال، در نقش معلم شیمی و فیزیک در دبیرستان‌ها تدریس کردم. در سال ۱۳۸۵ به عضویت کادر مهندسی شرکت عمارت سبز درآمده، در بخش مشاوره آبیاری و طراحی سیستم‌های آبیاری و زهکشی فعالیت می‌کردم. سپس در سال ۱۳۸۶ به عنوان مدیر مالی و اداری در شرکت آرد بهنان مشغول به کار شدم و از سال ۱۳۹۱، همکاری‌ام را با شرکت آرد مغز گندم آغاز کردم. بالاترین مدرک تحصیلی‌ام، فوق لیسانس در رشته مدیریت منابع انسانی است.
مهندس مرتا جوادی
مرتا جوادی

در سال ۱۳۹۳، مدیریت کارخانه شرکت آرد طلایی پرند به من واگذار گردید. در سال ۱۳۹۸، به سمت مدیرعامل شرکت افق بین‌المللی یاسمین ارتقاء یافته و وظایفی چون مدیریت منابع انسانی، مالی، استراتژیک و اداری، نظارت بر بازاریابی و تبلیغات، توسعه کسب‌وکار و مدیریت مستندات را عهده‌دار شدم. در سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ نیز به ترتیب مدیریت عامل شرکت‌های GFIB mbH در آلمان و Alast International Holdings در کانادا و باشگاه ورزشی Kartalla را بر عهده گرفتم.

در کنار این فعالیت‌ها، از سال ۱۳۸۹ در حوزه توزیع عمده صنایع غذایی، آهن‌آلات و ضایعات آهن نیز فعال بوده و مالکیت یکی از شعب فروشگاه زنجیره‌ای افق کورش را در اختیار دارم.

در سال 1383 دوره آموزشی کشت و تولید گیاهان گلخانه‌ای از سازمان کشاورزی را طی کردم، در سال 1386 دوره آموزشی آشنایی با مقررات کار در بهبود در مرکز آموزشی کیفیات، در سال 1387 دوره آموزشی آرگونومی، و در همان سال دوره‌های آموزشی الزامات ممیزی داخلی بر اساس ISO 22000: 2005 و HACCP، ممیزی داخلی بر اساس استاندارد ISO 9001:2000، تعاریف و الزامات ISO 9001:2000، Audit according to ISO 9001:200 requirement for internal standard را نیز گذرانده و مدارک مربوطه را دریافت کرده‌ام. در سال 1388 در دوره‌های حسابداری و توسعه پایدار ،پرورش قارچ دکمه‌ای و صدفی خوراکی، ارزیابی رضایت مشتری شرکت کرده و با موفقیت به پایان رساندم. در سال 1389 دوره آموزشی پرورش قارچ خوراکی در شرکت کشت و صنعت قارچ یزدان، مدیریت دانش در سازمان نظام مهندسی و کشاورزی منابع طبیعی، و معافیت‌های ویژه در قراردادها را به پایان رساندم .

خانم مرتا جوادی

در سال 1391 دوره آموزشی حسابرسی بیمه شرکت‌ها و سازمان‌ها در مرکز تحقیقات و آموزش صنعتی ایران را به اتمام رساندم و در سال 1396 دوره‌های تغییرات استاندارد ISO 9001:2015 در مقایسه با ISO 9001:2008، دوره آموزشی کنترل کیفیت در پژوهشکده صنایع غذایی و تغذیه ایران و دوره آموزشی آزمون رئولوژی در شرکت فناوری شوپن، را گذراندم.

در سال 1398 بر آن شدیم که تحت شرکت افق بین‌الملل یاسمین برای خدمت به نیروی متخصص و جلوگیری از مهاجرت غیر قانونی و پناهندگی به کشورهای اروپایی و آمریکایی، یک اپلیکیشن آنلاین طراحی کنیم که از طریق آن هموطنان می‌توانند اقدام به اشتغال یا تحصیل در خارج از ایران کنند. هموطنان می‌توانند از طریق اپلیکیشن کارتالا ضمن دریافت اطلاعات کامل از شیوه های اشتغال، تحصیل و راه اندازی کسب‌و‌کار در خارج از کشور، در این زمینه مشاوره نیز بدهند و کسب درآمد کنند. این اپلیکیشن یک شیوه نوین برای ارائه خدمات مشاوره کاریابی و تحصیل بین المللی می‌باشد که در کشور ایران بی‌نظیر بوده و می‌تواند جزو استارتاپ‌های موفق راه‌اندازی شده زیر نظر شرکت افق بین‌الملل یاسمین باشد.

علاوه بر این، در حوزه ورزش بانوان فعالیت چشمگیری داشته‌ام، از جمله تأسیس باشگاه ورزشی کارتالا اسپرت با تمرکز بر آموزش و تمرین ورزش‌های رزمی و آمادگی جسمانی برای بانوان. علاقه‌مندی خاص من به شطرنج حرفه‌ای نیز منجر به فعالیت‌های مربیگری بین‌المللی و کسب چندین عنوان قهرمانی کشوری و استانی در این رشته شده است.

marta javadi

CEO and owner

:iran

alastgroup

Canada:
1. ALAST INTERNATIONAL HOLDINGS BC INC.
2. KARTALLA SPORT HOLDING INC.
3. AJV TOURISM INC.

Germany:
1. Gesellschaft für internationale Beratung GmbH
2. Factum Marketing GmbH
3. Sensuale Beauty GmbH
4. AJV Holding GmbH
5. Alles Cargo Shipping GmbH

USA:
1. ALAST INTERNATIONAL HOLDING USA LLC.

موفقیت پایان کار نیست؛ شکست هیچ کس را تحت تأثیر قرار نمی دهد: مهم این است که شجاعت ادامه دادن را داشته باشید