سرمایه گذاری در املاک انگلستان

نکات مهم درباره سرمایه گذاری در املاک انگلستان

فهرست مطالب

سرمایه گذاری در املاک انگلستان یکی از انعطاف پذیرترین طبقات دارایی است. از اولین خریداران گرفته تا صاحبان نمونه کارها، استقرار در نردبان دارایی برای بسیاری از افراد برای رشد ثروت خود راهی محبوب است. بسته به شرایط شما، راه های تامین مالی برای سرمایه گذاری ملک می تواند متفاوت باشد.

تامین مالی ملک برای افراد در سرمایه گذاری در املاک انگلستان

بسیاری از افراد که سرمایه کافی دارند، به دنبال تکمیل درآمد خود با به دست آوردن ملک دوم یا سوم  هستند.

جذابیت تبدیل شدن به یک مالک خریدار برای اجاره تنها عملکرد نسبتاً خوب بازار املاک مسکونی بریتانیا نیست، بلکه واقعیت این است که ارزش دارایی را می توان با رویکردی فعالانه برای نگهداری و بهبود ملک افزایش داد. تاکنون، ملک طبقه دارایی بسیار باثبات بوده است و به مالک قدرت می دهد تا ارزش خود را بیش از حرکات استاندارد بازار افزایش دهد.

اگر فردی هستید که به دنبال انجام این نوع سرمایه گذاری هستید، هر مقدار سود که بخواهید بدست بیاورید به شرایط خودتان بستگی دارد.

بیشتر بخوانید : شرایط خرید بیزینس در انگلستان

سایر عواملی که بانک‌ها با درخواست‌های خرید وام مسکن فردی در نظر می‌گیرند.

رتبه اعتباری شما

چه برای اولین بار وارد بازار سرمایه گذاری املاک می شوید و یا میخواهید سبد سرمایه گذاری خود را گسترش دهید، یک امتیاز اعتباری چشم گیر بخش مهمی از پازل است. مسائل کوچکی مانند پرداخت های از دست رفته ممکن است تفاوت زیادی ایجاد نکند، اما بازپرداخت وام مسکن یکی از مهمترین موانع پیش روی شما خواهد بود.

حداقل درآمد برای سرمایه گذاری در املاک انگلستان

اکثر وام دهندگان در بریتانیا برای در نظر گرفتن واجد شرایط بودن به حداقل درآمد نیاز دارند، اما گزینه هایی برای کسانی که آستانه درآمد پایین تری دارند وجود دارد، و حتی گزینه هایی در دسترس هستند که نیازی به درآمد ندارند.

پرتفوی یا دارایی های موجود

آنچه وام دهندگان مایل به ارائه به شما هستند بسته به این که آیا در امور مالی تازه کار هستید یا قبلاً دارای املاک و مستغلات بوده اید، تغییر می کند. برخی از وام دهندگان صاحبخانه هایی را که دارای چندین ملک هستند در نظر نمی گیرند، اما این در سراسر بریتانیا متفاوت است.

تامین مالی املاک برای مالکان خاص

افرادی که دارای چهار یا چند ملک رهنی هستند به چیزی تبدیل می شوند که به عنوان “صاحب خانه خاص ” شناخته می شود. زمانی که از این آستانه عبور می کنید، انتظارات خاصی در مورد بررسی دقیق بانک ها وجود دارد. این فقط به شرایط شخصی شما مربوط نمی شود. به عنوان مثال، یک بانک موظف است از وضعیت موجود بقیه پرتفوی شما مطلع باشد. آنها نیاز به درک عمیق تری از نحوه تعامل دارایی های شما دارند و همچنین می خواهند درک شما را از بازاری که در آن فعالیت می کنید بسنجند.

بیشتر بخوانید : سرمایه گذاری در سهام انگلستان

از عواملی که بانک ها در برنامه های خرید به اجاره در نظر می گیرند

آیا سوابق دقیقی دارید؟

شرایط بسیاری برای تاییدیه املاک خرید برای اجاره وجود دارد (گواهینامه ایمنی آتش نشانی، ضمانت اقلام الکتریکی، ضمانت استحکام مصالح و انواع بیمه، و غیره). اگر سازمان‌دهی نشده‌اید، وقتی از شما خواسته می‌شود نمی‌توانید مستنداتی را تهیه کنید، یا رویکرد تجاری‌تان مانع بررسی دقیق یک بانک می‌شود، این یک  نمره منفی در هنگام بررسی یک برنامه مالی است.

بانک می‌خواهد بداند که صاحبخانه دارای صلاحیت است یا نه و از تعهدات و بهترین عملکرد خود آگاه است؟

یک مالک باید بازاری را که می‌خواهد در آن فعالیت کند، درک کند.  و بر قوانین احاطه داشته باشد بانک‌ها به دنبال سرمایه‌گذارانی هستند که در منطقه محلی خود کنترل خوبی داشته باشند. یک برنامه سوداگرانه – که ریشه در یک طرح تجاری جامع ندارد – به معنای ریسک بیشتر برای بانک و نرخ سود بالاتر است.

صاحبان نمونه کارها باید مطمئن شوند که وام دهنده ای را انتخاب کرده اند که برای آنها مناسب است. اگر بسیار با تجربه هستید، نرخ‌های ارزان‌تر موجود در خیابان‌های بزرگ می‌تواند رویکرد مناسبی باشد. یک نکته احتیاطی در اینجا این است که با تغییر نظر وام دهندگان مختلف، می تواند منجر به پویایی مداوم در تامین مالی مجدد و منظم برای دستیابی به ارزان ترین نرخ شود.

سایر سرمایه‌گذاران ممکن است از رویکرد ارتباط سبک‌تر خیابان اصلی دور شوند و یک رابطه پایدار طولانی‌مدت را انتخاب کنند. که در آن بانکدار شرایط آنها را درک کند. سال‌ها تخصص راهی مطمئن برای اینکه راه‌حل‌هایی را برای برآورده کردن نیازهای آنها طراحی کند.

این به ویژه هنگامی که شرایط تغییر می کند مفید است. دانش جمعی یک تیم مالی املاک و مستغلات می تواند به ویژه برای کمک به صاحبخانه  که در شرایط تغییر با شرایط جدید سازگار شود، ارزشمند باشد.

زمان امر مهمی برای سرمایه گذاری در املاک انگلستان است

مانند سرمایه‌گذاری دیگر به طور کلی، می‌توانید انتخاب کنید که فعال  یا خیلی فعال یا ترکیبی از این دو باشید.  و زمان سرمایه گذاری امر بدیهی است. سرمایه‌گذاری فعال شامل خرید ملکی توسط خودتان، نگهداری از آن، و مدیریت مستاجرین – و همچنین خواسته‌های انان اغلب متعدد است.

به خاطر داشته باشید که چه زمانی و با چه سرعتی ممکن است نیاز به دسترسی به پول خود داشته باشید. با مالکیت سنتی ملک، این می تواند شامل جستجوی طولانی مدت برای خریدار باشد که مایل به پرداخت آنچه شما می خواهید باشد. برخی از صندوق‌های خصوصی و پلتفرم‌های سرمایه‌گذاری نیز می‌توانند پول نقد را برای دوره‌های طولانی قفل کنند. REIT  (نوعی سرمایه گذاری خاص ملک ) را می توان به راحتی خرید و فروخت. آنها بسیار “سیال” هستند. که ممکن است برای برخی از سرمایه گذاران مناسب تر باشد.

ریسک در سرمایه گذاری در املاک انگلستان

چگونه می توانید به بهترین وجه ملک را در یک سبد سرمایه گذاری متعادل قرار دهید؟ در عمل، هزینه هنگفت مربوط به مالکیت سنتی مستغلات به این معنی که به راحتی می تواند سهم اصلی سرمایه گذاری شما را به خود اختصاص دهد. بر اساس گزارش ثروت نایت فرانک در سال 2019، حتی ثروتمندان 21 درصد از پول خود را در اموال فیزیکی (به استثنای خانه های اصلی) قرار داده اند.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *