کارآفرینی در امارات

کارآفرینی در امارات

فهرست مطالب

ما در این مقاله قصد داریم تا درباره کارآفرینی در امارات حرف بزنیم. با ما باشید.

می دانیم که مقوله کارآفرینی در سراسر جهان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. دلیل آن هم گره خوردن با اقتصاد کشورها می باشد.

توجه داشته باشید که هرچه تعداد افراد کارآفرین و کیفت کار آن ها در کشورها بالا باشد، طبیعتا می توان رشد اقتصادی بالایی را برای آن منطقه متصور شد.

بنابراین می توان انتظار داشت که در کشورهای پیشرفته ای مثل امارات، فضا برای فعالیت کارآفرینان بهتر است و اشخاص می توانند برای سرمایه گذاری در این کشور اقدام کنند و از مزایای آن بهره ببرند.

یکی از برترین کارآفرینان، خانم مهندس مرتا جوادی می باشند

یکی از برترین کارآفرینان، خانم مهندس مرتا جوادی می باشند. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه کارآفرینی، می توانید با خانم مهندس جوادی در ارتباط باشید.

اما مباحثی که ما در این مقاله به آن خواهیم پرداخت، در رابطه با چگونگی شروع یک کسب و کار، ایده های سودآور برای کارآفرینی، معرفی کشور امارات و نکاتی از این قبیل خواهد بود که دعوت می کنیم اگر سوالاتی در این باره دارید، ادامه مقاله کارآفرینی در امارات را از دست ندهید تا در پایان به پاسخ آن ها دست پیدا کنید. با ما همراه باشید.

زنان کارآفرین در امارات

زنان کارآفرین در امارات
زنان کارآفرین در امارات

در سال های اخیر با حمایت دولت از زنان این کشور و روحیه پیشگامی آن، زنان این کشور در فعالیت های تجاری، تولیدات سنتی و صنایع دستی پیشرفت زیادی داشته اند.

در سال 2002، شورای زنان کارآفرین دبی زیر نظر وزارت بازرگانی تأسیس شد. بیشتر زنان در شورا، زنان کارآفرین و فارغ التحصیل از کالج های فناوری در این کشور هستند.

ماموریت این گروه، پشتیبانی از زنان کارآفرین در آن کشور است که همچنین دارای دفاتر و مراکزی برای حمایت از زنان کارآفرین در دبی و ابوظبی است.

زنانی که مایل به عضویت در این شورا هستند، باید بالای 21 سال سن داشته باشند و در یک موقعیت مدیریتی کار کنند یا کسب و کاری را در امارات راه اندازی کنند.

کارآفرینان زن در این کشور همچنین می توانند به انجمن جهانی زنان کارآفرین خارج از کشور به نام Hills and Deals  بپیوندند.

یکی از کارآفرینانی که می توانیم به عنوان یک مثال خوب و موفق از او یاد کنیم، خانم مهندس مرتا جوادی است که سال هاست به عنوان یکی از کارآفرینان برتر و نمونه کشور شناخته می شود.

جوایز کارآفرینی در امارات

جوایز کارآفرینی در امارات
جوایز کارآفرینی در امارات

دولت امارات، جوایز بسیاری را برای کارآفرینانی که به رشد اقتصادی کشور کمک کرده اند، تعیین کرده است و هر ساله مورد توجه زیادی قرار می گیرد.

دولت از کارآفرینان حمایت ویژه ای می کند، زیرا در دهه های اخیر، تلاش های زیادی برای رفع موانع کارآفرینان در این کشور صورت گرفته است.

بسیاری از سرمایه گذاران، حامیان مالی و بانک ها در این کشور نیز حمایت ویژه ای از کارآفرینان برای اجرای ایده های خود برای راه اندازی کسب و کار ارائه می کنند.

مزایای کارآفرینی در امارات

مزایای کارآفرینی در امارات
مزایای کارآفرینی در امارات

در اینجا برخی از دلایلی که کارآفرینان را برای راه اندازی کسب و کار در این کشور ترغیب می کنند، آورده شده است:

پرداخت مالیات کم

تنها مالیاتی که مردم در این کشور پرداخت می کنند، مالیات بر ارزش افزوده 5 درصدی است که در سال 2018 در آن ایجاد شد.

اقتصاد قوی

این کشور یکی از کشورهای با اقتصاد قوی و غنی است. تولید ناخالص داخلی (GDP) در این کشور 692 میلیارد درهم (AED) در سال است که بالاترین تولید پس از عربستان سعودی است.

حمایت از استارت آپ ها در امارات

همان طور که گفته شد، این کشور یکی از کشورهایی است که از کارآفرینان و صاحبان ایده حمایت ویژه می کند. این کشور اکنون محل استارتاپ های بسیاری است.

نمونه ای از حمایت های دولت از کارآفرینان، شرکت محمد بن راشد است که برای تحقق پروژه ها و ایده های استارتاپی، مشاوره مالی داده و پشتیبانی می کند.

یک پله بالاتر از کشورهای توسعه یافته

این کشور در یک فضای کسب و کار استثنایی حتی از بسیاری از اقتصادهای بزرگ جهان مانند ایالات متحده، کانادا، انگلستان، چین و ژاپن با فضای مطلوب بهتر عمل می کند.

شناخت جهانی

این کشور در سالنامه رقابت جهانی کارآفرینی، رتبه دوم جهانی، رتبه چهارم در شاخص در دسترس بودن سرمایه گذاری، و در شاخص رشد شرکت های نوآور در گزارش رقابت پذیری جهانی مجمع جهانی اقتصاد، پنجمین رتبه را دارد.

سابقه باورنکردنی

سابقه چشمگیر این کشور در کارآفرینی در سال های اخیر، با سیستم قانون گذاری جذاب و یکپارچه و ابتکارات و برنامه های نوآورانه که کارآفرینی را تشویق می کند و رشد آن را تسریع می کند، به تبدیل شدن آن به یکی از کشورهای پیشرو در این زمینه کمک کرده است.

نحوه اتخاذ یک پروژه تجاری در امارات متحده عربی

نحوه اتخاذ یک پروژه تجاری در امارات متحده عربی
نحوه اتخاذ یک پروژه تجاری در امارات متحده عربی

تأسیس یک پروژه تجاری در این کشور ساده و بسیار آسان است و هر فرد می تواند کسب و کار خود را در این کشور از طریق تنها 6 مرحله شروع کند.

رهبران کسب و کار ابتدا باید قبل از ثبت نام کسب و کار خود در این کشور، نوع فعالیت خود را در آن تعیین کنند. در سال 2022، کارآفرینان می توانند کار خود را با تعیین نوع فعالیت تجاری خود در این کشور پیدا کنند.

تعیین مکان برای کارآفرینی در امارات

تعیین مکان برای کارآفرینی در امارات
تعیین مکان برای کارآفرینی در امارات

هنگامی که کارآفرینان نوع فعالیت در این کشور را مشخص می کنند، می توانند محل فعالیت خود را پیدا کنند.

کارآفرین می تواند یک کسب و کار را در منطقه آزاد آن یا در مناطق اصلی دولت آغاز کند. افرادی که می خواهند کارآفرینی را در منطقه آزاد آغاز نمایند، از مزایای زیر بهره خواهند برد:

  • 100٪ مالکیت تجاری
  • معافیت از پرداخت مالیات بر صادرات و واردات
  • هیچ محدودیتی در ارز وجود ندارد.

اما افرادی که تصمیم به تبدیل شدن به کارآفرینان در مناطق دولتی این کشور را دارند، ابتدا باید یک کسب و کار را با یک شریک اماراتی شروع کنند. البته افرادی که کارآفرینی را در مناطق عمده و دولتی آغاز کردند، مجاز به کار مستقیم در بازارهای محلی این کشور خواهند بود.

انتخاب نام برای کسب و کار امارات

انتخاب نام برای کسب و کار امارات
انتخاب نام برای کسب و کار امارات

در این مرحله، باید یک نام برای شروع کسب و کار در این کشور انتخاب کنید. انتخاب این نام باید مطابق با قوانین روز آن کشور باشد.

این نام باید خاص یا منحصر به فرد و به یاد ماندنی باشد. نام انتخاب شده نباید خشن و مغایر با اعتقادات مذهبی در این کشور باشد.

افراد برای انجام کارآفرینی در این کشور به مجوز از مراجع مربوطه نیاز دارند.

تمام مدارک زیر باید برای دریافت مجوز به دفتر مقاصد ارائه شود:

  • فرم درخواست راه اندازی کسب و کار در این کشور را تکمیل کنید.
  • یک کپی از پاسپورت تمام سهامداران همراه داشته باشید.
  • تاریخ شروع کار را ذکر کنید.

ناگفته نماند که اخذ مجوز تاسیس شرکت در دو منطقه آزاد و اصلی ضروری است. کارآفرینان پس از اخذ مجوز تجاری می توانند در این کشور حساب باز کنند. برای این کار می توانند از شعب بانک های بین المللی و بانک های اسلامی در این کشور استفاده کنند.

تمام نکاتی که در بخش های قبلی مقاله کارآفرینی در امارات به آن اشاره کردیم، می تواند در تبدیل افراد علاقه مند به یک کارآفرین نمونه مثل خانم مهندس مرتا جوادی، تاثیر بسیار زیادی داشته باشد.

لازم به ذکر است که خانم مهندس مرتا جوادی، برترین کارآفرین کشوری شناخته می شوند. در ادامه مقاله نیز نکات مهمی در رابطه با کارآفرینی در امارات مطرح خواهیم نمود.

درخواست ویزای کارآفرینی امارات

درخواست ویزای کارآفرینی امارات
درخواست ویزای کارآفرینی امارات

در نهایت، کارآفرینان باید برای ویزا و مهاجرت به این کشور اقدام کنند. کارآفرینان متقاضی ویزای کارآفرینی باید مدارک زیر را به سفارت این کشور ارائه دهند:

صدور مجوز ورود به کشور

گواهی معاینه پزشکی همراه داشته باشید.

وضعیت کارآفرین بررسی می شود.

ثبت شناسه امارات و مهر ویزا روی پاسپورت پیمانکار

اطلاعات تکمیلی در این زمینه را از خانم مهندس جوادی بخواهید.

چند ایده برای کارآفرینی در امارات

چند ایده برای کارآفرینی در امارات
چند ایده برای کارآفرینی در امارات

در این بخش از مقاله کارآفرینی در امارات می خواهیم به معرفی و بررسی چند ایده سودآور برای کارآفرینی در امارات بپردازیم.

کافه

کافی شاپ مغازه ای است که قهوه، چای، آب میوه و ساندویچ سرد، سرو می کند. کافی شاپ را می توان در یک مغازه کوچک راه اندازی کرد.

اکثر مشتریان کافه در این کشور سفارشات خود را از انبار خارج می کنند و تنها به چند صندلی برای نشستن نیاز دارند (که می توان آن ها را با هزینه کم تهیه کرد). برای راه اندازی کافی شاپ ابتدا با اجاره مغازه در این کشور شروع کنید و سپس به خرید انواع قهوه فکر کنید.

بسته به موقعیت کافه، شرکت می تواند از صبح زود تا نیمه شب مشتری جذب کند و همچنین نیازی به کارمند زیادی ندارد. با داشتن مجوز کافه، می توانید غرفه هایی را در لابی هتل ها، بیمارستان ها و دانشگاه ها اجاره کنید.

این تجارت با وجود هزینه اولیه اندک، سود زیادی دارد و با کمی خلاقیت می توانید این سود را چندین برابر کنید. داشتن کافی شاپ به عنوان شغل در این کشور بسیار منطقی و یکی از پردرآمدترین مشاغل در دبی است.

کافه تریا

برای کار در این کشور، کافه تریا مانند کافی شاپ بسیار پرطرفدار است، با این تفاوت که غذای گرم نیز سرو می کند. بنابراین به آشپزخانه و فضای بیشتری نسبت به کافی شاپ نیاز دارد.

با توجه به شرایط حاکم بر این کشور، اکثر مردم علاقه زیادی به استفاده از کافی شاپ ها و کافه تریاها دارند. بر این اساس اگر در این کشور سرمایه گذاری می کنید، تجارت شما پس از مدتی به موقعیت اقتصادی مناسبی می رسد.

کافه تریا نیز یک تجارت خوب در این کشور است و می تواند منبع درآمد ثابتی ایجاد کند.

شرکت خدمات نظافت

بر اساس این مدل کسب و کار، سرمایه گذار می تواند با استخدام نیروی نظافتی در محیط های تجاری و اداری و اخذ مجوزهای لازم، درآمد خوبی کسب کند. این شرکت حدودا با 20 کارمند در حدود 200000 درهم یا 54000 دلار سرمایه نیاز دارد. شرکت خدمات نظافتی نیز یکی از پردرآمدترین مشاغل در این کشور است.

اجاره خانه در تعطیلات

دولت این کشور در نظر دارد تا خانه و آپارتمان مبله را برای مدت کوتاهی اجاره کند و مجوز قانونی دریافت کند. با وب سایت هایی مانند Airbnb و booking.com، اجاره خانه کار سختی نیست و سرمایه گذار می تواند به تدریج تعداد خانه های اجاره ای را افزایش دهد. این تجارت تقریباً به 81000 دلار سرمایه نیاز دارد. این هم نوعی تجارت کارآفرین است.

سوپرمارکت (بقالی)

این کسب و کار می تواند در این کشور با یک فروشگاه بسیار کوچک با کارمندان بسیار کم شروع شود. مساحت مغازه می تواند 13 متر مربع یا بیشتر باشد.

بسته به محل کسب و کار در این کشور، کسب و کار حدود 30000 تا 54000 دلار سرمایه نیاز دارد. شما می توانید با دریافت مجوز برای یک فروشگاه مواد غذایی و رفاه (فروشگاه مواد غذایی خودمان)، ارائه خدمات شبانه روزی و تحویل درب منزل، سود ماهانه 2700 تا 6700 دلار را انتظار داشته باشید.

سالن زیبایی

این تجارت را می توان با حداقل نیاز به امکانات در این کشور نیز راه اندازی کرد. پرسنل مورد نیاز را می توان به راحتی استخدام کرد و سرمایه گذاری اولیه زیاد نخواهد بود.

ارائه انواع خدمات مقرون به صرفه و زیبایی شناسی بالا و همچنین استفاده صحیح از بازاریابی درونگرا و بازاریابی شبکه های اجتماعی می تواند مشتریان زیادی را جذب نموده و به مشتریان وفادار تبدیل کند. بسته به مکان و اندازه مغازه، کسب و کار بین 30000 تا 81000 دلار سرمایه نیاز دارد.

می توانید این شغل را برای کار در این کشور در نظر بگیرید. در سال های اخیر با توجه به افزایش تقاضای افراد در این زمینه، کسب و کار آرایشگری در آن پیشرفت زیادی داشته است.

بر این اساس اگر به فکر تجارت در این کشور هستید، می توانید در مورد این فکر کنید. پیشنهاد می شود قبل از شروع این کار مهارت های لازم برای این شغل را بیاموزید. در این راستا می توانید با خانم مهندس مرتا جوادی مشاوره داشته باشید.

دوخت و پوشاک زنانه

این ایده برای خانم هایی که می خواهند به تنهایی در این کشور کسب و کار راه اندازی کنند، می تواند بسیار جذاب باشد.

این کار را می توان با اجاره یک مغازه کوچک و داشتن مهارت طراحی منحصر به فرد (توسط سرمایه گذار یا کارمند) در طراحی انواع لباس زنانه انجام داد.

بازاریابی موثر در رسانه های اجتماعی، طراحی زیبا و تولید لباس با کیفیت می تواند به شما کمک کند تا طیف گسترده ای از مشتریان را جذب کنید. همچنین می توانید محصولات خود را به صورت آنلاین بفروشید.

مشاوره فناوری اطلاعات، طراحی وب و بازاریابی دیجیتال

با دیجیتال مارکتینگ، می توانید بدون اجاره مغازه یا اجاره دفتر در این کشور، یک کسب و کار را فقط با یک نفر شروع کنید. دولت به شما اجازه می دهد تا بدون داشتن دفتر فیزیکی، مجوز سال اول خود را دریافت کنید. برای راه اندازی این کسب و کار به تنهایی، باید توانایی فنی برای پیشبرد پروژه و گرفتن نتیجه را داشته باشید.

رقابت در این زمینه بسیار زیاد است. اما با تلاش، یک کارآفرین می تواند درآمد بسیار بالایی داشته باشد. در این کشور، می توان این تجارت را با سرمایه ای بین 9500 تا 13500 دلار شروع کرد.

مشاوره و کارگزاری املاک

این یک کار بسیار مفید برای کسانی است که تجربه زیادی در معاملات ملکی دارند. کسب و کار مشاوره املاک می تواند بسیار سودآور باشد و گاهی اوقات کمیسیون های بسیار بالایی دریافت کند. هزینه راه اندازی این کسب و کار حدود 30000 دلار است.

توریسم

این کشور چندین دهه است که به عنوان یک مقصد گردشگری شناخته می شود. برج خلیفه، برج العرب، برج قاب طلایی، آتلانتیس، دبی مال، بازار طلایی، پارک آبی، پارک بالیوود و … علاوه بر این، در آن یکی از جذاب ترین مجموعه هتل ها، رستوران ها، کافه ها و کلوپ های شبانه وجود دارد.

گردشگران از سراسر جهان هر ساله برای گذراندن تعطیلات و خرید به آن مکان ها می آیند و صنعت گردشگری پتانسیل زیادی برای درآمد دارد.

اخذ مجوزهای لازم برای ورود به صنعت و راه اندازی دفتر به کمتر از 70000 درهم یا 19000 دلار سرمایه نیاز دارد. کسب و کار توریسم در این کشور، مزایای بزرگ و آینده ای روشن را برای شما به ارمغان می آورد.

خانم مهندس مرتا جوادی به عنوان کارآفرین نمونه، در این زمینه راهنمای بسیار خوبی می باشد.

خرده فروشی

خرده فروشی فعالیتی است که هیچ محدودیتی ندارد و در هر کجا که هستید، می توانید آن را انجام دهید. اگر سابقه خرده فروشی در ایران را دارید، می توانید همین کار را در امارات انجام دهید و از طریق خرده فروشی به مردم محلی، سرمایه گذاران و گردشگران، درآمد خوبی کسب کنید.

حمل و نقل

حمل و نقل محدود به فضا نیست و در شهرهای توسعه یافته مانند امارات، تجارت خوب و سودآوری است. می توانید به عنوان راننده برای شخص دیگری کار کنید، یا اگر ماشین دارید، از ماشین خود برای کمک به حمل و نقل افراد محلی و گردشگران استفاده کنید.

اگر بیش از یک خودرو دارید، می توانید برای آن راننده استخدام کنید و درآمد بسیار بیشتری کسب کنید. با این حال، دنیای کارآفرینی در این کشور برای تجارت مبتنی بر حمل و نقل بسیار متنوع است. زیرا به دلیل زیرساخت های ارتباطی شهر، فرصت های زیادی برای ارائه حمل و نقل وجود دارد.

طراحی جواهرات

طراحی و ساخت جواهرات، نه تنها در این کشور، بلکه در هر نقطه دیگری از جهان، یک تجارت خوب و سودآور است. اما از آنجایی که امارات یک کشور آسیایی است و زنان آسیایی علاقه زیادی به استفاده از جواهرات دارند، تجارت بر اساس ساخت و طراحی جواهرات بیش از هر جای دیگری رونق خواهد گرفت.

در این میان گردشگران غربی نیز به جواهرات آسیایی علاقه مند خواهند شد و سهم زیادی از فروش و سفارشات شما را تشکیل خواهند داد.

پرورش گیاهان خانگی

پرورش گیاهان زینتی و آپارتمانی یکی دیگر از مشاغلی است که در صورت انجام آن می تواند برای شما بسیار موفقیت آمیز باشد.

اگر توانایی پرورش و نگهداری از این گیاهان را دارید، مطمئنا این کشور مکان مناسبی برای استقبال از این گیاهان خواهد بود. پرورش گیاهان خانگی یک نمونه آسان از کارآفرینی در امارات برای ایرانیان است.

کار کامپیوتری و گرافیکی

همه شرکت های کامپیوتر و اینترنت در این کشور با استقبال خوبی مواجه می شوند. اگر توانایی برنامه نویسی، طراحی گرافیک، امنیت، ویرایش و … را دارید، می توانید با شرکت های بزرگ کار کنید یا از طریق مراحل قانونی، صاحب شرکت کامپیوتری مستقل خود شوید.

زیبایی

صنعت زیبایی نه تنها در امارات، بلکه در سراسر جهان مورد توجه بسیاری قرار گرفته است. امروزه مردم به زیبایی و تناسب اندام خود اهمیت زیادی می دهند.

شما می توانید خدمات زیبایی را در این کشور انجام دهید و جایگاه خود را در بین مردم و گردشگران این شهر پیدا کنید. صنعت زیبایی به یکی از پردرآمدترین مشاغل در سراسر جهان تبدیل شده است.

سلامتی

علاوه بر زیبایی، سلامتی نیز برای افراد بسیار مهم است. کار در راستای رویکردهای سلامت محور مانند طب سنتی و سایر داروهایی که از اصول و مواد ارگانیک برای بهبود سلامت مردم استفاده می کنند، در این کشور بسیار مهم است.

اگر شما یک متخصص مراقبت های بهداشتی هستید، قطعا می توانید یک کسب و کار در آن کشور راه اندازی کنید.

صنایع دستی

ساخت و فروش صنایع دستی در کشور توریستی مانند امارات مطمئناً مزایای زیادی برای شما خواهد داشت. کافی است بتوان چنین محصولاتی را تولید کرد و در آن بستر مناسبی برای فروش آن ها پیدا کرد.

عکاسی حرفه ای

صنعت عکاسی تجاری در این کشور یک صنعت محبوب است. البته تا زمانی که عکس‌های شما حرفه‌ ای باشند، زیرا شرکت ‌های بزرگ برای گرفتن عکس‌ های با کیفیت و خلاقانه، هزینه ‌های زیادی را به شما پرداخت می ‌کنند.

در هتل کار کنید

اگر توانایی خاصی برای انجام آن ها در این کشور ندارید، می توانید از مشاغل مختلفی که برای انجام آن ها پول می گیرید، مانند کار در هتل شروع کنید. همان طور که می دانید، این کشور بسیار مدرن است و در آن تعدادی از بزرگترین و مجلل ترین هتل های جهان وجود دارد.

بنابراین با ورود به آن، به راحتی می توانید هتلی پیدا کنید و در آن کار کنید. سپس اگر فرصت های شغلی را شناسایی کنید، می توانید شغل بهتری پیدا کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر، با خانم مهندس مرتا جوادی به عنوان برترین کارآفرین نمونه، در ارتباط باشید.

کارهای اداری

علاوه بر کار در هتل ها، کارهای دفتری و همچنین منشی گری نیز از مشاغل خوب این کشور است. علاوه بر این که منشی و نویسنده بسیاری از شرکت های بزرگ هستید، می توانید با فعالیت های اقتصادی دیگر در این کشور نیز آشنا شوید و بتوانید به طور مستقل در آن، کسب و کار راه اندازی کنید.

سرگرمی

بیشتر گردشگران برای لذت بردن از امکانات رفاهی، تفریحی و سرگرمی، به این کشور می آیند. حال اگر سرمایه کافی دارید، می توانید به راحتی از این سرمایه برای راه اندازی یک وسیله یا محیط سرگرمی در آن کشور استفاده کنید و از آن نهایت بهره را ببرید.

صنعت بازیافت

صنعت بازیافت توسط دولت ها و مردم در همه جای دنیا حمایت می شود. زیرا بازیافت باعث کاهش استفاده مجدد از مواد و همچنین کاهش میزان ضایعات می شود. اگر بتوانید در این کشور تجهیزات و فضای کافی برای بازیافت تعبیه کنید، این شغل سودآورتر از تصور شما خواهد بود.

خدمات ورزشی

اکثر ورزشکاران معروف دنیا سالی چندین بار به این کشور سفر می کنند و برخی از آن ها شهر مدرن دبی را برای فعالیت های حرفه ای خود انتخاب کرده اند.

اهمیت آمادگی جسمانی برای همه اقشار جامعه یکی دیگر از دلایل محبوبیت باشگاه ها و امکانات ورزشی عمومی است.

با راه اندازی یک سالن ورزشی یا زمین ورزشی، می توانید به کارآفرینی در این کشور به عنوان یک تجارت تمام عیار فکر کنید که سود زیادی به همراه دارد.

خدمات پزشکی و درمانی

این کشور در حال توسعه خدمات پزشکی است تا بتواند در جهان حرفی برای گفتن داشته باشد. بنابراین اگر شما یک پزشک، پرستار یا فردی با توانایی پزشکی خاص هستید، مطمئناً مقامات از هر لحاظ، از حرفه شما حمایت خواهند کرد. همچنین لازم به ذکر است که این کشور علاقه زیادی به پزشکان ایرانی دارد.

بر این اساس، اگر در رشته پزشکی یا علوم پزشکی وابسته تحصیل کرده اید، اقامت و ادامه تحصیل در آن و کسب درآمد لازم را در این کشور در نظر بگیرید.

لازم به ذکر است که برای راه اندازی کسب و کار مناسب بسته به شرایطتان، با خانم مهندس مرتا جوادی در ارتباط باشید و از مهندس جوادی، مشاوره بگیرید. خانم مهندس مرتا جوادی، یکی از برترین کارآفرینان نمونه کشوری و بین المللی می باشند.

درباره کشور امارات

درباره کشور امارات
درباره کشور امارات

این کشور مساحتی در حدود 83600 کیلومتر مربع دارد و از نظر مساحت در رتبه 115 جهان قرار دارد. امارات آب و هوای بیابانی دارد و قسمت شرقی آن کوهستانی و سردتر است. وضعیت اقتصادی آن به طور قابل توجهی بهبود یافته است و واضح است که این کشور می تواند در سال های آینده به رشد خوبی دست یابد.

درآمد زیادی از فروش نفت و همچنین سایر محصولات طبیعی در این کشور وجود دارد. سیستم آموزشی در این کشور بسیار پیشرفته است و زیرساخت های خوبی در این کشور وجود دارد. به طور کلی این کشور بیشترین سرمایه گذاری در نفت و گاز را دارد و به یک منطقه توریستی و تجاری تبدیل شده است.

این کشور نفت خام با ارزش 3360.00 بشکه تولید می کند و شاخص تروریسم در این کشور حدود 1.12 است. در این کشور، سود قابل توجهی در فروش سلاح به میزان 112.00 میلیون دلار آمریکا وجود دارد.

سرمایه گذاری مستقیم خارجی در این کشور 52100.00 میلیون درهم برآورد شده است. یک اصل مهم در زمینه ساخت و ساز در آن این است که بر اساس ثبت شرکت است و بودجه اقتصادی خوبی دارد.

فراموش نکنید که این کشور توانست در زمینه تولیدات ساختمانی، کارهای خوبی انجام دهد. ارزیابی ها نشان داده است که دولت دقیقاً می تواند وضعیت درآمدزایی خوبی ایجاد کند و تا حد زیادی در این زمینه موفق بوده اند.

اقتصاد، منابع مالی و درآمد امارات

اقتصاد، منابع مالی و درآمد امارات
اقتصاد، منابع مالی و درآمد امارات

کشور امارات، کشوری کوچک با پتانسیل درآمد بالا است که توانسته به رونق اقتصادی گسترده دست یابد. کل کشور توسط بسیاری از اقتصاددانان مورد تحلیل و ارزیابی قرار گرفته است و مشخص است که می تواند در سال های آینده به ریتم سودآوری خوبی دست یابد.

کشور، مسیر پر پیچ و خم اقتصادی را به خوبی طی کرده است و مشخص است که وضعیت توسعه اقتصادی در این کشور به شدت در حال پیشرفت است.

روش های اقتصادی عظیمی که این کشور در زمینه عمران و ساخت و ساز شاهد آن است، این کشور را به یکی از قدرتمندترین کشورهای جهان از لحاظ اقتصادی تبدیل کرده است.

این کشور به طور کلی استراتژی های دقیقی را برای سرمایه گذاری خارجی با بازده سریع در نظر گرفته است و تا حد زیادی در این مسیر موفق بوده است. این شهر یکی از قدرتمندترین کشورها در زمینه نفت است.

این کشور در اوج شکوفایی اقتصادی خود در مواجهه با رقابت اقتصادی جهانی قرار داشته و در رویه های تجاری خود خوش درخشیده و در رتبه سی و دوم جهان قرار گرفت.

این کشور فضای رقابتی بسیار خوبی از خود نشان داده است

این کشور فضای رقابتی بسیار خوبی از خود نشان داده است و مشخص است که در رقابت با قطر، کویت و بحرین، پیشرفت جدی داشته است. در درآمد این کشور؛ علاوه بر سایر محصولات طبیعی، فروش روغن نیز زیاد است.

سیستم آموزشی در این کشور بسیار پیشرفته است و زیرساخت های خوبی در این کشور وجود دارد. به طور کلی بیشترین سرمایه گذاری را در زمینه نفت و گاز انجام داده و این کشور به یک مکان گردشگری و تجاری تبدیل شده است.

اقتصاد این کشور دومین اقتصاد بزرگ جهان عرب است. توجه کنید که صادرات نفت خام این کشور به کشورهای دیگر بیش از دو میلیون بشکه در روز است.

وضعیت اقتصادی آن به طور قابل توجهی بهبود یافته است و واضح است که این کشور می تواند در سال های آینده به رشد خوبی دست یابد. همان طور که ارزیابی ها نشان می دهد، شاخص تراز تجاری کشور، رشد خوبی داشته است.

قوانین عمومی در امارات متحده عربی

قوانین عمومی در امارات متحده عربی
قوانین عمومی در امارات متحده عربی

نوشیدن مشروبات الکلی در ملا عام ممنوع است و این قانون بسیار جدی است.

اگر بدون اجازه از ساکنان این کشور عکس بگیرید، باید منتظر جریمه های سنگین باشید.

خوردن و آشامیدن در ماه رمضان حرام است و به آن عمل می شود و در این کشور در این مدت در ملا عام نباید چیزی بخورید. همچنین خرید اجناس تقلبی جرم است.

شایعه پراکنی در این کشور مجازات قانونی دارد و ممکن است با سه سال زندان یا جریمه سنگین روبرو شوید.

شما حق ندارید عشق خود را در خیابان های این کشور نشان دهید، این برای زوج های جوان بسیار مهم است و توسط پلیس تعقیب می شود.

اگر به مردم توهین کنید، قطعا جریمه خواهید شد. پس مراقب باشید.

در این کشور همچنین عکس گرفتن از خودروها یا ساختمان های دولتی ممنوع است و جریمه نیز در نظر گرفته می شود.

شما مجاز به حمل داروهای بدون نسخه نخواهید بود.

اطلاعات تکمیلی را از خانم مهندس مرتا جوادی بخواهید.

رنکینگ جهانی در کلیه زمینه های امارات متحده عربی

تراز تجاری این کشور 299.400 میلیون درهم تخمین زده می شود. رشد واردات و صادرات 904700.00 میلیون درهم برآورد شده است، با علم به این که این کشور از نظر ذخایر طلا با بیش از 12.35 تن نیز رتبه خوبی دارد که عدد بالایی است.

بررسی ها حاکی از آن است که سرعت اینترنت در این کشور بالاتر از حد معمول است و مشخص است که وضعیت فناوری در این کشور نیز بالا اعلام شده است.

این کشور از نظر رتبه رقابتی به 37.00 رسیده است و سهولت کسب و کار در این کشور حدود 47 درصد است که به این معنی است که برای کسب درآمد خوب باید کار سختی را تحمل کنید.

شاخص ملی فساد در این کشور بیش از 71.00 امتیاز و درصد فساد در این کشور حدود 37.00 است. واضح است که این کشور توانسته است رتبه خوبی در بخش های اقتصادی خود کسب کند.

اعتبار این کشور در زمینه ساخت و ساز بیش از 91 درصد است زیرا ساخت و سازهای مدرن بسیاری در این کشور انجام شده است.

ثبت شرکت در امارات

ثبت شرکت در امارات
ثبت شرکت در امارات

همان طور که مشخص است، ثبت شرکت در این کشور روز به روز در حال افزایش است و مشخص است که وضعیت اقتصادی خوبی در زمینه ساخت و ساز وجود دارد.

به خاطر داشته باشید که نرخ مالیات در امارات بالا است و افرادی که در این کشور زندگی می کنند، باید توانایی پرداخت مالیات را داشته باشند.

قیمت درهم بر اساس نرخ ارز بین المللی است. بنابراین برای راه اندازی یک کسب و کار مناسب، با خانم مهندس جوادی مشورت کنید.

نوع حکومت و ساختار سیاسی امارات متحده عربی

شورای عالی حکام بالاترین نهاد سیاسی در این کشور است و از هفت امارت تشکیل شده است. وظایف شورا در آن عبارت است از تغییر سیاست کلی دولت، انتخاب رئیس جمهور، انتخاب نخست وزیر و انتخاب رئیس جمهور و قضات دیوان عالی.

این کشور ریشه در فرهنگ اسلامی دارد و به طور کلی با بقیه جهان عرب پیوندهای قوی دارد و در هنر و فرهنگ دارای اشکال سنتی است اما در سیاست سرآمد است.

ساکنان ایرانی و مشاغل ایرانی در امارات

ساکنان ایرانی و مشاغل ایرانی در امارات
ساکنان ایرانی و مشاغل ایرانی در امارات

شرکت های ایرانی زیادی در این کشور وجود دارند که اغلب به تجارت مشغول هستند و بخش صادرات و واردات این کشور بیش از سایر بخش ها خواهد بود.

در نظر داشته باشید که این کشور یکی از کشورهایی است که توانسته نرخ مالیات شرکت ها را افزایش دهد و در این زمینه موفق بوده است.

نرخ مشارکت تامین اجتماعی در آن 12.50 درصد و نرخ مالیات فروش دولتی 5 درصد برآورد شده است. این کشور یکی از مهم ترین کشورها در زمینه ثبت شرکت محسوب می شود و ایرانیانی که قصد سرمایه گذاری در این کشور را دارند، اغلب در بخش ثبت شرکت موفق می شوند.

رشد جمعیت ایرانی

رشد جمعیت ایرانی در این کشور نسبت به سال های گذشته بیشتر بوده و مشخص است که این کشور توانسته شاخص اقتصادی خود را بسیار بهبود بخشد.

در نظر داشته باشید که این کشور یکی از کشورهایی است که ساختار اقتصادی نسبتاً معمولی را ارزیابی کرده است و واضح است که وضعیت ثبت شرکت در آن در سال های آینده بهبود خواهد یافت.

یک اصل مهم در زمینه ساخت و ساز در این کشور این است که به ثبت شرکت و بودجه اقتصادی خوب بستگی دارد. فراموش نکنید که این کشور توانسته در زمینه تولیدات ساختمانی سرآمد باشد. همچنین کشور بزرگی در زمینه تجارت است، بنابراین می توان با سرمایه اندک در این کشور شغلی به دست آورد.

شرکت های ایرانی در زمینه محصولات غذایی، بهداشتی و پزشکی و همچنین محصولات ساختمانی در این کشور فعالیت می کنند.

فرهنگ مردم امارات

فرهنگ مردم امارات
فرهنگ مردم امارات

حجاب اغلب در این کشور آزاد است، اما مردم فکر می کنند که در تلاش برای داشتن حجاب کامل هستند. همچنین فرهنگ سلطنت عموما دیده می شود، مردم به تایید شاهزاده عادت کرده اند.

این کشور یکی از کشورهایی است که مردم در آن زندگی مجللی دارند و هزینه های اضافی، بخشی از زندگی مردم است. مردان در رتبه بالاتری قرار دارند و زنان اغلب تحت سلطه مردان هستند. فرهنگ تجارت در این کشور بسیار قوی است.

پیشرفت در امارات

پیشرفت در امارات
پیشرفت در امارات

این کشور و به خصوص دبی، مکانی لوکس برای زندگی است و مشخص است که هزینه زندگی در این کشور بالاست. پیشرفت آن در زمینه دستمزد و شرایط پرداخت آن به قدری در دنیا معروف است که یک کارگر در آن حقوق بالایی نیز دریافت می کند و مشخص است که یک کارشناس متخصص در این کشور می تواند اقتصاد بالایی را به همراه داشته باشد.

زمان کار در این کشور کوتاه است زیرا کیفیت از کمیت ارزشمندتر است و کارفرمایان در این کشور معتقدند که کار را می توان در زمان محدود اما با کیفیت بالا انجام داد.

هزینه اجاره خانه در این کشور بسیار بالاست، اما دولت پیشرفت خوبی در زمینه ساخت و ساز داشته است. به طوری که کیفیت ساخت و ساز آپارتمان در این کشور به ویژه در دنیا شناخته شده است. شواهد نشان می دهد که هزینه اجاره خانه در این کشور حدود نیمی از هزینه ای است که مردم دریافت می کنند.

شرایط حمل و نقل در این کشور به قدری پیشرفته و مدرن است که تمام مناطق را پوشش می دهد و شامل مترو، اتوبوس، تاکسی های آبی و جاده های طراحی استاندارد می شود.

سخن آخر

با مطالعه این مقاله تا حدود زیادی با مقوله کارآفرینی در امارات آشنا شدید. ما در این مقاله سعی کردیمتا  در این رابطه اطلاعات مفید و مهمی را در اختیار شما بگذاریم تا اگر قصد انجام فعالیتی را دارید، با دید باز و آگاهی حداکثری این کار را انجام دهید.

تاکید می کنیم که در این زمینه، از تجربیات خانم مهندس مرتا جوادی به عنوان کارآفرین نمونه کشوری و بین المللی بهره مند شوید. در پایان امیدواریم که از مطالعه این مقاله لذت برده باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *