کارآفرینی در کشور استرالیا

فهرست مطالب

کارآفرینی در زمینه های مختلف کاری جزو مواردی است که برای پیشرفت شغلی بسیاری از افراد اهمیت فراوانی دارد. مبحث کارآفرینی طی دهه های گذشته مطرح شده است و روز به روز بر اهمیت این مطلب نیز افزوده می شود. از جمله کشورهایی که در زمینه ی کارآفرینی و حمایت از کارآفرینان فعالیت دارد، کشور استرالیا می باشد.

سیاست های کلی کشور استرالیا بر پایه ی مهاجرپذیری بنا شده است. به همین دلیل استقبال مناسبی از افراد کارآفرین و سرمایه گذار در این کشور صورت می پذیرد. متاسفانه شرایط در کشور ما به گونه ای است که برخی از شاخه های شغلی، توانایی بهبود عملکرد خود را ندارند. در برخی موارد نیز اصولا امکان سرمایه گذاری در برخی از شاخه های شغلی وجود ندارد.

یکی از اصلی ترین مقاصد ایرانیان برای کارآفرینی و راه اندازی کسب و کار

یکی از اصلی ترین مقاصد ایرانیان برای کارآفرینی و راه اندازی کسب و کار، کشور استرالیا می باشد. بسیاری از کارآفرینان نمونه ی کشوری مانند خانم مهندس مرتا جوادی، سرمایه گذاری در کشورهای خارجی را پله ای برای صعود ایرانیان به مراتب شغلی بالاتر می دانند.

لازم به ذکر است که خانم مهندس مرتا جوادی، یکی از برترن کارآفرینان کشور می باشند. در این مقاله قصد داریم تا با مفاهیم کارآفرینی و راه اندازی کسب و کار و همچنین چگونگی انجام این موارد در کشورهای خارجی و به خصوص کشور استرالیا بپردازیم. با ما همراه باشید.

منظور از پیش بینی بازار کار

منظور از پیش بینی بازار کار این است که فرد کارآفرین به خوبی از نحوه ی رشد رشته ی شغلی خود آگاه باشد و بتواند موانع و مشکلات پیش روی را به خوبی از مسیر رشد برطرف سازد. در کشور ما برترین کارآفرینان کشوری همانند خانم مهندس مرتا جوادی در بازارهای مختلف کاری با پیش بینی به موقع و استفاده از خلاقیت خود در این مسیر توانسته اند به خوبی مسیر پیشرفت خود را هموار کنند.

کارآفرینان نمونه همیشه از خلاقیت خود برای درآمدزایی و استفاده از فرصت های مختلف استفاده می کنند چرا که اصلی ترین عامل پیشرفت یک کسب و کار راه اندازی شده، پیشرفت آن با استفاده از نوآوری ها و خلاقیت های مختلف می باشد. کارآفرینی در هر زمینه ای که باشد، منافعی را برای افراد و جامعه در بر خواهد داشت.

همان طور که گفته شد، از جمله اهداف اصلی کارآفرینی، درآمد زایی و اشتغال زایی می باشد که این دو مبحث فواید بسیاری را برای جامعه خواهد داشت و به همین دلیل بسیاری از کشورها از افراد کارآفرین استقبال خوبی به عمل می آورند.

گاهی اوقات وجود برخی از موانع و مشکلات در کشور مبدا موجب می شود تا فرد کارآفرین به فکر مهاجرت به سایر کشورها برای توسعه ی کسب و کار خود باشد. یکی از کشورهایی که از کارآفرینان برای مهاجرت استقبال می کند، کشور استرالیا می باشد.

چه کسانی در استرالیا کارآفرین نامیده می شوند؟

کشور استرالیا از جمله کشورهای پیشرفته و به روز دنیا می باشد. این کشور دارای مزایای اجتماعی فراوان همانند خدمات اجتماعی بالا و سیستم های آموزشی قوی می باشد. وجود چنین شرایطی موجب شده است تا بسیاری از افراد به فکر پیشبرد روند رشد کاری خود در این کشور باشند. موقعیت جغرافیایی استرالیا نیز از سویی دیگر موجب شده است تا مسئولین این کشور بیشتر به فکر جذب مهاجر باشند.

چرا که این کشور بسیار پهناور و گسترده می باشد. ایالت های کشور استرالیا بسیار پراکنده هستند و میزان ساکنین در این ایالات نیز در مقایسه با سایر کشورهای مشابه بسیار کم می باشد.

افراد زیادی برای کسب اقامت در کشور استرالیا از طریق کارآفرینی اقدام می کنند

افراد زیادی برای کسب اقامت در کشور استرالیا از طریق کارآفرینی اقدام می کنند و از آن جایی که سیاست های این کشور بر پایه ی مهاجرپذیری بنا گذاشته شده است، با اکثر این درخواست ها به منظور راه اندازی کسب و کار و کارآفرینی موافقت می شود.

نکته ای که در اینجا حائز اهمیت است و نیاز است تا در مورد آن اطلاع داشته باشید، این است که شاید چنین به نظر برسد که شرایط کشور استرالیا سبب شود که تمامی متقاضیان کارآفرینی در این کشور به راحتی پذیرش شوند.

اما باید گفت که چنین نیست و مهاجرپذیر بودن این کشور دلیلی بر این نمی باشد که تمامی متقاضیان کارآفرینی و مهاجرت به این کشور با پاسخ مثبت مواجه شوند. کشور استرالیا در زمینه ی پذیرش کارآفرینان با سیاست های منفعت جمعی پیش می رود.

منظور از منفعت جمعی

منظور از منفعت جمعی این است که فرد کارآفرین باید شرایطی را رقم بزند که هم خودش به سودی متعادل و معقول برسد و هم برای عده ای در این زمینه سودآور باشد. در واقع کسب و کار راه اندازی شده در کشور استرالیا باید به گونه ای باشد که حالتی رو به رشد را در پیش گیرد تا به مرور زمان در شرایطی مناسب تثبیت شود.

در صورتی که سودآوری این کسب و کار به اثبات برسد و مورد تایید قرار گیرد، فرد کارآفرین با مزیت های بسیاری مواجه خواهد شد. کارآفرینی در استرالیا نیازمند تبحر و تجربه در این زمینه می باشد.

کارآفرینان نمونه ی کشوری همانند خانم مهندس مرتا جوادی از جمله افرادی هستند که تجربه های لازم را برای کارآفرینی در کشورهای خارجی کسب کرده اند و به سبب داشتن رزومه ای قوی در بحث کارآفرینی، می توانند در کشورهای خارجی سرمایه گذاری کنند و اقدام به راه اندازی کسب و کار کنند.

این نکته غیر قابل انکار است که بهره مندی از تجربیات کارآفرینان نمونه همچون خانم مهندس جوادی، موجب خواهد شد تا فرد کارآفرین مسیری هموار را پیش رو داشته باشد.

در مورد کشور استرالیا نیز این مورد صادق است و در واقع باید گفته شود که برای موفقیت در بحث کارآفرینی در کشور استرالیا و اخذ مجوزهای لازم برای این کار، نیاز است تا با صاحبان تجربه در این زمینه مشورت انجام گیرد.

اگر شرایط شما به گونه ای باشد که سودآوری را هم برای خود و هم برای دولت استرالیا در پی داشته باشید، مطمئنا با درخواست شما در این زمینه موافقت خواهد شد.

در بحث کارآفرینی در کشور استرالیا، چه شاخصه هایی را باید مد نظر داشت؟

برای این که بدانیم چه شاخصه هایی در کشور استرالیا در مبحث کارآفرینی مورد توجه قرار می گیرد، باید در ابتدا به بررسی برخی از ارزش های موجود در این کشور بپردازیم. همان طور که قبلا هم گفتیم، کشور استرالیا در حال حاضر جزو کشورهای پیشرفته در سطح جهان به حساب می آید. این کشور دارای اقتصادی نوین و پایدار می باشد و علت این امر نیز سیاست های مناسب کشور استرالیا در این باب می باشد.

یکی دیگر از ارزش های موجود در کشور استرالیا، بحث منابع طبیعی و طبیعت می باشد. ساکنین این کشور اهمیت زیادی برای محیط زیست خود قائل هستند و برای حفاظت از آن اقدامات لازم را به جای می آورند. با بیان این تفاسیر، شاید بتوانیم به پاسخ سوال بالا برسیم.

اصلی ترین و اساسی ترین رکن کارآفرینی در کشور استرالیا

اصلی ترین و اساسی ترین رکن کارآفرینی در کشور استرالیا، در نظر گرفتن مباحث اقتصادی می باشد. فردی که قصد دارد تا در کشور استرالیا کسب و کاری را راه بیاندازد. باید در اولین قدم به تثبیت سودآوری کسب و کار خود بپردازد. در صورتی که چنین به نظر برسد که این کسب و کار سود کافی را برای فرد کارآفرین و یا کارکنان نخواهد داشت. شاهد این امر خواهیم بود که درخواست متقاضی از سوی دولت استرالیا رد می شود.

نکته ی دوم بحث، مفید بودن و در واقع مفید واقع شدن کارآفرینی می باشد. کسب و کار راه اندازی شده در کشور استرالیا باید به گونه ای باشد که با بهره گیری از تکنولوژی های روز دنیا و متدهای مطرح در سطح جهان کاربردی شود. در صورتی که این کسب و کار با تکنولوژی روز دنیا تطبیق نداشته باشد. و یا بر اساس روش های سنتی و متدهای غیر مطرح شکل بگیرد. ممکن است درخواست کارآفرینی فرد در این کشور رد شود.

چرا که سیر کشور استرالیا در بحث تکنولوژی سیری صعودی می باشد. سران این کشور در پی آن هستند که تکنولوژی های روز دنیا را در تمامی عرصه ها به کار گیرند. در صورتی که این کسب و کار راه اندازی شده با تکنولوژی های روز منافات داشته باشد. ممکن است درخواست متقاضی با جوابی منفی مواجه شود. بحث بعدی که در مورد کارآفرینی در استرالیا مطرح می شود، موضوع منفعت غیر مالی می باشد.

گسترش تکنولوژی های روز

همانگونه که گفته شد، کشور استرالیا و سیاست های این کشور به گونه ای است که با گسترش تکنولوژی های روز موافق می باشد و استقبال های لازم را نیز در پی دارد. به همین دلیل این کشور از افراد خلاق و فعال در زمینه ی تکنولوژی، استقبال های لازم را به عمل می آورد. ممکن است فردی متقاضی کارآفرینی در استرالیا باشد ولی بیزینس پلن طراحی شده توسط این تیم به گونه ای باشد که سودآوری خیلی مناسبی را در پی ندارد.

در چنین حالتی کشور استرالیا نه تنها این افراد را رد نمی کند، بلکه در صورتی که تکنولوژی همراه این فرد نسبت به سایر کشورهای پیشرفته از امکانات وسیع تری برخوردار باشد، ممکن است دولت استرالیا از چنین افرادی حمایت های لازم را برای راه اندازی کسب و کارشان انجام دهد.

در کشور ما نیز کارآفرینان برجسته ی کشوری مانند خانم مهندس مرتا جوادی به سبب داشتن خلاقیت های متناسب با بیزینس خود و استفاده از خلاقیت های خود در مسیر نیل به اهدافشان، همیشه از حمایت های لازم در این زمینه بهره مند بوده اند.

کارآفرینانی که مبتدی به حساب می آیند و قصد دارند تا با گسترش کسب و کارشان مسیر پیشرفت خود را هموار سازند، باید به نکاتی مانند تجربیات و توصیه های بزرگان مبحث کارآفرینی، توجه ویژه ای داشته باشند.

شرایط راه اندازی یک کسب و کار و کارآفرینی درکشور استرالیا چه می باشد؟

برای این که یک کارآفرین بتواند مجوز دولت استرالیا را برای راه اندازی کسب و کار خود دریافت کند، باید برای گرفتن ویزای 188 اقدام کند. ویزای 188 در کشور استرالیا مختص به کارآفرینان می باشد که انواع مختلفی دارد.

دریافت ویزای 188 استرالیا این امکان را برای فرد کارآفرین به وجود می آورد که کسب و کاری در کشور استرالیا داشته باشد و این کسب و کار را مدیریت کند و اقدام به فعالیت های تجاری و سرمایه گذاری در کشور استرالیا بکند. برای این که فرد متقاضی بتواند ویزای 188 استرالیا را کسب کند، باید برخی از شرایط و ضوابط را دارا باشد.

شرط اول، شرط سنی می باشد. یکی از شرایط صدور ویزای 188 داشتن سنی کمتر از پنجاه و پنج سال می باشد.

افراد بالای پنجاه و پنج سال حتی اگر کسب و کاری مناسب نیز داشته باشند، این امکان برایشان میسر نیست که ویزای 188 استرالیا را دریافت کنند. چرا که مخالف قانون مدنی کشور استرالیا می باشد. شرط بعدی، رزومه ی فرد متقاضی می باشد.

داشتن تاییدیه از یکی از ایالات استرالیا

شرط دیگر داشتن تاییدیه از یکی از ایالات استرالیا می باشد. فرد متقاضی باید تاییدیه ی یکی از ایالات استرالیا را برای راه اندازی کسب و کار خود در این ایالت ارائه دهد. معمولا برای کسب چنین تاییدیه ای، برخی از شرایط باید احراز شود. اکثر ایالات استرالیا برای صدور تاییدیه به بررسی سهام بیزینسی فرد متقاضی می پردازند.

در واقع فرد متقاضی باید دارای حداقل سی درصد سهام بیزینسی باشد به گونه ای که این سهام در دو سال از چهار سال اخی،ر گردش مالی بیش از پانصد هزار دلار داشته باشد.

ویزای جریان کارآفرین:

این ویزا در دسته ی ویزای 188 قرار گرفته است. ویزای جریان کارآفرین صرفا برای کارآفرینان جدیدالورود و تازه کار می باشد. به همین دلیل هم بحث سخت گیری در روند صدور این ویزا بسیار کم رنگ می باشد. فرد متقاضی برای صدور ویزای جریان کارآفرین خود باید توسط یک آژانس دولتی ایالتی و یا منطقه ای نامزد شود. بیزینس پلن نیز به تایید یکی از این دو نهاد برسد.

متقاضی ویزای جریان کارآفرین باید برای راه اندازی کسب و کار خود در کشور استرالیا با شخص ثالث به توافق برسد. توافقنامه ی تامین مالی نیز برای احراز شرایط ارائه شود. ارائه ی یک طرح تجاری برای شروع کارآفرینی در این مرحله اهمیت زیادی دارد. چرا که اگر این طرح تجاری به تایید یکی از آژانس های دولتی ایالتی و یا منطقه ای نرسد، صدور ویزا ممکن نخواهد بود.

تایید شدن طرح تجاری

درصورتی که این طرح تجاری به تایید برسد، فرد متقاضی می تواند به همراه خانواده ی خود اقامت دائم کشور استرالیا را بگیرد. نکته ی مهم برای کسب این ویزا استفاده از خلاقیت و نوآوری در بحث کارآفرینی می باشد. کارآفرینان نمونه ی کشور ما همچون خانم مهندس مرتا جوادی که در سطح بین الملل نیز فعالیت می کنند. همیشه خلاقیت و نوآوری را مقدم بر میزان سرمایه می دانند. در واقع خلاقیت خودشان را پلی برای صعود خود می پندارند.

در حال حاضر خانم مهندس مرتا جوادی که کارآفرین نمونه ی کشوری شناخته می شوند. نیز با استفاده از خلاقیت های خود در بحث کارآفرینی به این مقام رسیده اند. شما هم در صورتی که از خلاقیت خود در این زمینه استفاده کنید. جزو موفق ترین افراد در بحث کارآفرینی خواهید بود.

کسب و کار راه اندازی شده توسط فرد متقاضی

در صورتی که کسب و کار توسط فرد متقاضی روندی صعودی داشته باشد. سودی معقول را در طول یک سال کسب کند. فرد متقاضی می تواند درخواست اقامت دائم نوآوری و سرمایه گذاری در کشور استرالیا را بدهد. در چنین مواردی با درخواست متقاضیان موافقت می شود. به دست آوردن این ویزا نیازمند داشتن شرایطی خاص می باشد. که این شرایط در کارآفرینان نمونه باید پایدار باشد.

در کشور ما نیز کارآفرینان نمونه باید توانایی های مختلفی در زمینه های کاری و سرمایه گذاری داشته باشند. تا بتوانند در سطح بین الملل مطرح شوند. خانم مهندس مرتا جوادی یکی از کارآفرینان نمونه ی کشوری می باشند که به دلیل رزومه ی درخشان خود در بحث کارآفرینی، جزو برترین و مطرح ترین کارآفرینان کشوری در سطح بین الملل می باشند.

ویزای جریان سرمایه گذار:

ویزای جریان سرمایه گذار هر چند که در دسته ی ویزاهای 188 کارآفرینی کشور استرالیا قرار دارد. اما بیشتر مناسب افرادی با سرمایه ی بالا می باشد. افرادی که قصد دارند در کشور استرالیا سرمایه گذاری کنند، می توانند درخواست خود را برای صدور این ویزا ارائه دهند.

در حال حاضر حداقل میزان تعیین شده برای صدور ویزای جریان سرمایه گذار، حدود دو و نیم میلیون دلار می باشد. فرد متقاضی باید حدود یک و نیم میلیون دلار از این پول را در یکی از ایالت های کشور استرالیا به عنوان سرمایه ی کاری به کار گیرد. مابقی مبلغ یعنی یک میلیون دلار باقیمانده نیز به عنوان پشتوانه ی سرمایه در یک حساب بانکی کشور استرالیا باقی می ماند.

ویزای جریان سرمایه گذار نیز همانند ویزای جریان نوآوری تجاری، این امکان را برای فرد متقاضی فراهم می کند. تا به همراه خانواده ی خود اقامت موقت کشور استرالیا را به دست آورند. به مرور زمان و با افزایش میزان مبلغ سرمایه گذاری، فرد متقاضی برای کسب ویزای دائمی نوآوری و سرمایه گذاری تجاری در کشور استرالیا اقدام کند.

هر چند که ویزای جریان سرمایه گذار اعتبار مناسبی دارد، اما ویزای جریان نوآوری تجاری در مقایسه با این ویزا اعتبار بهتری دارد.

ویزای سرمایه گذار صرفا با توجه به دارایی های مالی افراد اعطا می شود

ویزای سرمایه گذار صرفا با توجه به دارایی های مالی افراد اعطا می شود. اما ویزای نوآوری تجاری با توجه به خلاقیت افراد در مبحث کارآفرینی و توانایی های ایشان اعطا می شود. توصیه می شود در صورتی که قصد کارآفرینی و کسب ویزای نوآوری تجاری در کشور استرالیا را دارید، از تجربیات و سوابق کارآفرینان نمونه ی کشور در این مباحث بهره مند شوید.

در حال حاضر خانم مهندس مرتا جوادی به عنوان یکی از کارآفرینان ایرانی مطرح در سطح جهان شناخته می شوند. که در بین کارآفرینان کشوری جزو برترین های این دسته به حساب می آیند. نکته ی مهم برای ویزاهای کارآفرینی در کشور استرالیا، استفاده از توانایی ها و خلاقیت های مختلف برای راه اندازی کسب و کار می باشد. که کارآفرینان نمونه ی کشوری همیشه با تکیه بر توانایی های خود به چنین جایگاه هایی برسند.

به گونه ای که علاوه بر شناخته شدن در کشورشان با عنوان کارآفرین نمونه، در سطح بین الملل نیز با عنوان هایی مانند کارآفرینان برتر جهانی شناخته می شوند.

کارآفرینی در کشور استرالیا چه مزایایی را در پی خواهد داشت؟

در بخش های قبلی مقاله در مورد کارآفرینی و نحوه ی انجام آن در کشور استرالیا اطلاعاتی به دست آوردیم. همچنین انواع روش های کارآفرینی و ویزاهای صادره بر این اساس را در کشور استرالیا مورد بحث و بررسی قرار دادیم. در ادامه قصد داریم تا به بررسی این موضوع بپردازیم که آیا کسب اقامت استرالیا به سبب کارآفرینی به صرفه می باشد یا نه. دانستن این موضوع کمک شایانی برای تصمیم گیری در مورد کارآفرینی در این کشور خواهد داشت.

کشور استرالیا کشوری پیشرفته و مدرن به حساب می آید. امکانات مختلف این کشور از جمله امکانات رفاهی استرالیا بسیار برتر و بهتر از کشور ما می باشد. البته خود این امر نمی تواند دلیلی بر بهتر بودن زندگی در کشور استرالیا باشد. اما ممکن است برخی از افراد از لحاظ امکانات رفاهی، کشور استرالیا را برای سکونت مناسب تر بدانند.

افرادی که برای کارآفرینی در کشور استرالیا اقدام می کنند، در صورتی که بتوانند یکی از ویزاهای 188 این کشور را اخذ کنند، می توانند از تمامی حقوق شهروندی یک شهروند استرالیایی برخوردار شوند.

برخورداری از حقوق شهروندی شهروندان استرالیا

برخورداری از حقوق شهروندی شهروندان استرالیا بدین معنی است که فرد دارای ویزا می تواند همانند یک شهروند استرالیایی در این کشور زندگی کند و از شرایط مطلوب رفاهی و امکانات اجتماعی این کشور به خوبی بهره مند شود.

وقتی سخن از امکانات اجتماعی پیش می آید، بدین معناست که نه تنها خود فرد متقاضی از این امکانات بهره مند می شود. بلکه خانواده ی او نیز در صورت سکونت در این کشور می توانند از این امکانات به خوبی برخوردار شوند.

از جمله سیستم های مطرح استرالیا در سطح جهان می توان به سیستم آموزشی این کشور اشاره کرد. نظام آموزش و پرورش موجود در کشور استرالیا جزو معتبرترین سیستم های آموزشی در سطح جهان می باشد و افراد ساکن در کشور استرالیا می توانند به صورت رایگان از این نظام آموزشی بهره مند شوند.

کارآفرینانی که بتوانند اقامت کشور استرالیا را برای خانواده ی خود دریافت کنند. این امکان برایشان فراهم خواهد بود تا از تحصیل رایگان در این نظام آموزشی قدرتمند بهره مند شوند. مزیت دیگر کارآفرینی در کشور استرالیا، دریافت ویزای کاری رایگان برای همسران متقاضی می باشد.

همسر افراد متقاضی کارآفرینی در کشور استرالیا می توانند در یکی از مشاغل این کشور مشغول به کار شوند. در واقع این جزو حقوق شهروندی همسران متقاضی می باشد که از ویزای کاری خود در کشور استرالیا برای کسب درآمد استفاده کنند.

مزیت دیگری که کارآفرینی در استرالیا دارد، ارائه ی ویزا بدون داشتن مدرک زبان می باشد

مزیت دیگری که کارآفرینی در استرالیا دارد، ارائه ی ویزا بدون داشتن مدرک زبان می باشد. یکی از شروط اصلی دولت استرالیا برای صدور ویزای اقامت در این کشور، داشتن مدرک زبان می باشد.

این مورد در خصوص کارآفرینان نادیده گرفته می شود. افرادی که به منظور کارآفرینی برای کسب اقامت استرالیا اقدام کنند. می توانند بدون داشتن مدرک زبان از ویزای اقامت در این کشور بهره مند شوند.

کارآفرینی در کشور پیشرفته ای مانند استرالیا، مبحث سنگینی است و نیاز به تلاش و کوشش فراوان دارد.

در کشور ما کارآفرینان نمونه ی کشوری مانند خانم مهندس مرتا جوادی با استفاده از توانایی های خود به عنوان کارآفرین برتر در زمینه های مختلف شناخته شوند.

شما نیز در صورتی که قصد دریافت اقامت در کشور استرالیا را دارید. باید با تکیه بر خلاقیت و توانایی های خود میزان تاثیرگذاری خودتان را به اثبات برسانید. تا درخواست شما برای صدور اقامت در کشور استرالیا پذیرفته شود.

جمع بندی

کشور استرالیا کشوری پیشرفته و دارای نظام اقتصادی مطرح در سطح جهان می باشد. سیاست های کلی این کشور به گونه ای است که پذیرش مهاجران در این کشور برای پیشرفت در زمینه های مختلف، امری مهم و ضروری به نظر می آید. به همین دلیل کشور استرالیا به عنوان یکی از مهاجرپذیرترین کشورهای جهان شناخته می شود.

مهاجرپذیر بودن استرالیا بدین معنی نیست که تمامی متقاضیان مهاجرت به استرالیا به راحتی می توانند اقامت این کشور را دریافت کنند.

یکی از مهم ترین مباحثی که برای دولت استرالیا اهمیت دارد، بحث کارآفرینی می باشد. کشورهای پیشرفته ی جهان از افراد کارآفرین و خلاق برای  اهدافشان استفاده می کنند. امکانات لازم را برای چنین افرادی فراهم می آورند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *