مشاغل بدون نیاز به مدرک تحصیلی در آمریکا

مشاغل بدون نیاز به مدرک تحصیلی در آمریکا

فهرست مطالب

در این مقاله، به معرفی و بررسی مشاغل بدون نیاز به مدرک تحصیلی در آمریکا خواهیم پرداخت.

بطور کلی مشاغل بدون نیاز به مدرک تحصیلی در آمریکا؛ آتش نشان، خدمه ی هتل و رستوران، متخصص تعمیر سیستم های کامپیوتری، جوشکاری و آهنگری، مهماندار هواپیما، کشاورز و دامدار، خلبان خصوصی، منشی و دستیار اجرایی، رادیو تراپیست، تکنیسین راکتورهای هسته ای، بازاریابی و نمایندگی فروش، نصاب آسانسور، مامور فنی برق است.

مشغول شدن به کار در مشاغل بدون نیاز به مدرک تحصیلی در آمریکا، می تواند برای تمامی متقاضیان مهاجرت به این کشور جذاب باشد. کشور آمریکا به عنوان یکی از ابرقدرت های اقتصادی جهانی شناخته می شود و این یعنی اشتغال در این کشور می تواند بسیار پر سود و پر بازده باشد.

در این بین افرادی هستند که شور و علاقه ی خاصی برای مهاجرت به آمریکا و اشتغال در این کشور دارند اما به دلیل نداشتن مدارک معتبر، از این کار صرف نظر می کنند.

اما باید این نکته را دانست که کشور آمریکا فقط از مهاجرانی که با مدرک وارد این کشور می شوند، استقبال نمی کند و برخی از افراد می توانند حتی بدون داشتن مدرکی معتبر، اقدام به مهاجرت به کشور آمریکا کنند.

لطفا از پست ایده های پولساز در آمریکا دیدن کنید.

بسیاری از مشاغل آمریکایی هستند که نیاز به مدرک دانشگاهی ندارند

بسیاری از مشاغل آمریکایی هستند که نیاز به مدرک دانشگاهی نداشته و صرفا نیازمند استعداد و توانایی فرد در زمینه ی مربوطه می باشند.

چنین مشاغلی معمولا پیش از ثبت نام افراد بر طبق معیارهایی، استعداد متقاضیان را سنجیده و بر اساس این استعداد مبنی بر شاغل شدن یا نشدن فرد در شغل مربوطه تصمیم می گیرند. در این مقاله، قصد داریم تا به این موضوع پرداخته و جزئیاتی از آن را ذکر کنیم.

یکی از برترین روش هایی که می توان از طریق آن برای شروع به کار در مشاغل بدون نیاز به مدرک تحصیلی آمریکا اقدام کرد، همکاری با شرکت های مهاجرتی می باشد.

شرکت الست گروپ به عنوان یکی از برترین شرکت های فعال کشوری در امر مهاجرت می باشد که به سبب مدیریت مناسب خانم مرتا جوادی، از چندین سال پیش در این امر فعالیت دارد.

پیشنهاد می کینم مقاله کارآفرینی در عمان را مطالعه نمایید.

علت وجود برخی از مشاغل بدون نیاز به مدرک تحصیلی در آمریکا

علت وجود برخی از مشاغل بدون نیاز به مدرک تحصیلی در آمریکا
علت وجود برخی از مشاغل بدون نیاز به مدرک تحصیلی در آمریکا

کشور آمریکا یکی از بزرگ ترین و پر قدرت ترین کشورهای جهان می باشد. این امر کاملا مسلم و بدیهی است که آمریکا برای پویا نگه داشتن اقتصاد خود نیاز به نیروی کار فراوان نه تنها از کشور خود، بلکه از کشورهای دیگر نیز خواهد داشت.

همین امر موجب شده است تا آمریکا سیاست های خاصی را در پیش بگیرد تا افراد با استعداد و نیروهای متخصص در سایر کشورهای جهان برای مهاجرت به آمریکا ترغیب شوند.

در همین راستا، آمریکا مزایای فراوانی برای چنین افرادی در نظر گرفته است که موجب می شود چنین افرادی برای مهاجرت کاری به آمریکا تمایل پیدا کنند. از سویی دیگر، قدرت اقتصادی آمریکا موجب شده است تا افرادی که استعداد و توانایی های خاصی دارند، کار کردن در آمریکا را به کار کردن در کشور خود ترجیح داده و برای مهاجرت به آمریکا و به کارگیری استعداد خود تلاش کنند.

برخی از مشاغل هستند که دولت آمریکا برای جذب افراد در چنین مشاغلی، شرایط خیلی سختی را تعیین نکرده است

در این بین، برخی از مشاغل هستند که دولت آمریکا برای جذب افراد در چنین مشاغلی، شرایط خیلی سختی را تعیین نکرده است. طیف خاصی از این شغل ها شامل مشاغل بدون نیاز به مدرک تحصیلی در آمریکا می باشد.

علت این که چرا برای چنین مواردی شرایط چندان سختی تعیین نشده است، از یک سو نبود نیروی کار کافی در برخی از مشاغل و از سویی دیگر نیز عدم نیاز به مدارک تحصیلی در برخی از رشته های کاری می باشد.

همین امر موجب شده است تا برخی از مشاغل آمریکایی برای پذیرش افراد خارجی صرفا به ارزیابی توان و استعداد فرد اکتفا نموده و برای شروع به کار در چنین مشاغلی، شرط مدرک را حذف کند.

شما نیز می توانید برای مهاجرت به کشور آمریکا و فعالیت در مشاغل بدون نیاز به مدرک تحصیلی در آمریکا، از طریق شرکت الست گروپ اقدام کنید.

خانم مهندس مرتا جوادی مدیر عامل شرکت الست گروپ به عنوان یکی از کارآفرینان نمونه ی کشوری شناخته می شود و یکی از اصلی ترین علل کسب این لقب توسط مهندس جوادی، فعالیت ایشان در زمینه های مختلف کارآفرینی و سرمایه گذاری می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه ی همکاری با شرکت الست گروپ و مهاجرت کاری به آمریکا می توانید با کارشناسان شرکت الست گروپ تماس گرفته و اطلاعات تکمیلی در این زمینه را کسب کنید.

لطفا از پست ویزای کارآفرینی آلمان دیدن کنید.

کدام یک از مشاغل آمریکایی نیاز به مدرک تحصیلی ندارند؟

کدام یک از مشاغل آمریکایی نیاز به مدرک تحصیلی ندارند؟
کدام یک از مشاغل آمریکایی نیاز به مدرک تحصیلی ندارند؟

کشور آمریکا به عنوان کشوری مدرن و پیشرفته شناخته می شود. همچنین این کشور یکی از پر جمعیت ترین کشورهای کره ی زمین می باشد و از سویی دیگر نیز گستردگی آمریکا موجب شده است تا شاهد وجود مشاغل متنوع و گوناگونی در این کشور باشیم.

چنین عواملی موجب شده است تا در برخی از مشاغل آمریکایی، نیازی به مدرک تحصیلی نباشد و توان و استعداد افراد برای شاغل شدن مکفی باشد. بسیاری از افراد برای شروع به فعالیت در چنین رشته های شغلی، اقدام به مهاجرت به کشور آمریکا می کنند.

کشور آمریکا برای پذیرش چنین افرادی به جز شرایط عمومی مهاجرت، شرط دیگری جز استعداد فرد تعیین نکرده است.

مدیر عامل شرکت الست گروپ

مهندس مرتا جوادی به عنوان مدیر عامل شرکت الست گروپ، روش هایی را برای مهاجرت قانونی ایرانیان به کشور آمریکا تعیین کرده است که موجب می شود تا افرادی که استعداد کافی برای اشتغال در چنین رشته هایی را داشته باشند، بتوانند به راحتی به کشور آمریکا مهاجرت کرده و در چنین شغل هایی مشغول به کار شوند.

افرادی که شرایط عمومی مهاجرت به آمریکا را دارند، می توانند در صورت تمایل به اشتغال در چنین رشته های شغلی با شرکت الست گروپ همکاری کرده و زمینه را برای مهاجرت خود فراهم کنند. اما شاید این سوال پیش بیاید که مشاغل بدون نیاز به مدرک تحصیلی در آمریکا شامل کدام رشته های شغلی می باشد.

در پاسخ به این سوال باید گفت که طیف مخصوصی از شغل های آمریکایی چنین شرطی را تعیین نکرده اند و چنین مشاغلی در بسیاری از رشته های شغلی مشاهده می شود.

در ادامه قصد داریم تا با رایج ترین مشاغل آمریکایی که نیاز به مدرک تحصیلی ندارند، آشنا شویم. مهندس مرتا جوادی به سبب مدیریت مناسب شرکت الست گروپ، شرایط را برای مهاجرت ایرانیان به آمریکا و اشتغال در چنین زمینه های شغلی، فراهم کرده است.

چالش های کارآفرینی زنان چیست؟

مامور فنی برق

مامور فنی برق
مامور فنی برق

اشتغال در رشته های فنی مرتبط با برق کاری به عنوان یکی از برترین موقعیت های شغلی در کشور آمریکا به حساب می آید. این شغل یکی از مشاغل بدون نیاز به مدرک تحصیلی در آمریکا شناخته می شود و علت آن نیز سر و کار داشتن این شغل با امور فنی می باشد.

البته وظیفه ی مامور فنی برق در آمریکا صرفا در حد امور ضروری و ابتدایی می باشد که نیاز چندانی به تحصیلات آکادمیک ندارد. وظائف یک مامور فنی برق در آمریکا رسیدگی به روشنایی خیابان ها، عیب یابی سیستم های روشنایی، بررسی مشکلات پیش آمده روشنایی در ساختمان ها و مواردی از این قبیل می باشد.

آشنایی با چنین مواردی بر حسب تجربه امکانپذیر می باشد و نیازی به یادگیری تئوری در چنین مواردی خیلی مطرح نیست. میزان حقوق ماموران فنی برق و برقکاران آمریکایی به طور میانگین بیش از هفتاد هزار دلار در سال می باشد که مبلغی مناسب برای گذران زندگی در آمریکا به حساب می آید.

در کشور آمریکا، افرادی که قصد دارند تا به عنوان یک برقکار و یا مامور فنی برق مشغول به کار شوند، باید در دوره ی ابتدایی کارآموزی شرکت کرده و سپس برای شروع به کار اقدام کنند

در کشور آمریکا، افرادی که قصد دارند تا به عنوان یک برقکار و یا مامور فنی برق مشغول به کار شوند، باید در دوره ی ابتدایی کارآموزی شرکت کرده و سپس برای شروع به کار اقدام کنند. دوره های کارآموزی ماموران فنی در حدود چهار سال است و صدور مجوز یک برقکار منوط به اتمام این دوره ی چهار ساله می باشد.

افرادی که به عنوان مهاجر قصد دارند تا در چنین دوره هایی شرکت کنند، باید علاوه بر شرکت در دوره های کارآموزی برقکاری، مجوز سکونتی ایالت خود را نیز داشته باشند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد می توانید با کارشناسان شرکت الست گروپ تماس حاصل فرمایید. بسیاری از ایرانیان به سبب راهنمایی های خانم مهندس مرتا جوادی و کارشناسان شرکت الست گروپ، توانسته اند به عنوان یک مامور فنی برق در کشور آمریکا مشغول به کار شوند.

نصاب آسانسور

نصاب آسانسور
نصاب آسانسور

یکی دیگر از مشاغل بدون نیاز به مدرک تحصیلی در آمریکا، به افرادی اختصاص دارد که در زمینه ی نصب و تعمیر انواع گوناگون آسانسور تخصص کافی را داشته باشند. کشور آمریکا کشوری کاملا پیشرفته و مدرن می باشد و به همین سبب نیاز به چنین رشته های شغلی به شدت در این کشور احساس می شود.

نصب و تعمیر آسانسور و سیستم های مرتبط با آن را می توان یکی از پر تقاضاترین شغل های آمریکایی دانست. نیاز بالای شهرهای آمریکا به این شغل موجب شده است تا شرط مدرک از این شغل حذف شده و صرفا توانایی افراد در نظر گرفته شود.

کشور آمریکا از افراد توانمند و متخصص در امر نصب و تعمیر آسانسورهای گوناگون، استقبال به عمل می آورد و زمینه ی کار برای چنین افرادی را فراهم می سازد.

البته این نکته نیز باید ذکر شود که شرکت در دوره های کارآموزی طراحی شده برای متقاضیان این شغل در آمریکا الزامی می باشد.

هر فردی که قصد فعالیت در این شغل را دارد، بدون در نظر گرفتن سطح توانایی های خود باید در دوره ی کارآموزی مربوطه شرکت کرده و آن را به اتمام برساند

هر فردی که قصد فعالیت در این شغل را دارد، بدون در نظر گرفتن سطح توانایی های خود باید در دوره ی کارآموزی مربوطه شرکت کرده و آن را به اتمام برساند. شغل نصب و تعمیر آسانسور در کشور آمریکا، شغلی آزاد محسوب می شود و میزان درآمد فرد با توجه به مقدار فعالیت او متفاوت می باشد.

بر طبق آمار موجود در این زمینه، متوسط درآمد یک نصاب آسانسور در آمریکا بیش از هفتاد و پنج هزار دلار در طول سال می باشد و افرادی که فعالیت بیشتری داشته باشند، می توانند این میزان از درآمد را تا حد زیادی افزایش دهند.

فعالیت در شغل نصب و تعمیر آسانسور در کشور آمریکا، بهترین فرصت برای ایرانیانی است که استعداد کافی در این زمینه را دارند و قصد دارند تا در مدت زمانی کوتاه به درآمدی بالا برسند.

شرکت الست گروپ به مدیریت خانم مهندس مرتا جوادی، از جمله شرکت های فعال مهاجرتی در سطح کشور می باشد که همکاری با این شرکت می تواند چنین افرادی را به آرزوی خود برساند.

بازاریابی و نمایندگی فروش

فروش محصولات تولید شده توسط یک شرکت و یا عمده فروشی از جمله دغدغه هایی است که برای مدیران شرکت پیش می آید. این اصل و قاعده در تمامی شرکت های جهان برقرار است که رکن پایدار ماندن روند تولیدی یک شرکت، فروش مناسب و به موقع محصولات می باشد.

به همین سبب تقریبا می توان گفت که در تمامی کشورهای جهان شاهد استقبال از نمایندگی های فروش و بازاریابان تخصصی می باشیم. خانم مهندس مرتا جوادی به عنوان یکی از بزرگ ترین سرمایه گذاران کشوری می باشد که شرایط مناسبی را برای کارآفرینی و تولید و فروش محصولات ایرانی فراهم کرده است.

  • شرکت تحت نظر مهندس جوادی نیز شرایط مناسبی را برای مهاجرت بازاریابان تخصصی به کشورهای مختلف جهان فراهم کرده است

شرکت تحت نظر مهندس جوادی نیز شرایط مناسبی را برای مهاجرت بازاریابان تخصصی به کشورهای مختلف جهان فراهم کرده است. شرکت الست گروپ به عنوان یکی از شرکت های نمونه ی مهاجرتی شناخته می شود که در زمینه ی مهاجرت ایرانیان به کشورهای مختلف خارجی مشغول به فعالیت می باشد.

از آنجایی که جایگاه نمایندگان فروش توانا و افراد متخصص برای بازاریابی در آمریکا نسبتا بالا می باشد، همکاری با شرکت الست گروپ و مهاجرت به آمریکا را می توان یکی از بهترین فرصت های کاری برای چنین افرادی دانست.

از سویی دیگر یکی از مشاغل بدون نیاز به مدرک تحصیلی در آمریکا، فعالیت در بخش بازاریابی و فروش می باشد و همین امر موجب تقاضای بالا برای فعالیت در چنین رشته ی شغلی می باشد.

میزان درآمد چنین افرادی در آمریکا وابسته به قرارداد منعقد شده با شرکت می باشد و عامل دیگر تاثیر گذار بر میزان این درآمد، مربوط به میزان فروش فرد می باشد. شما نیز می توانید برای مهاجرت به آمریکا و فعالیت در این رشته ی شغلی با کارشناسان و وکلای شرکت الست گروپ همکاری کنید.

تکنیسین راکتورهای هسته ای

تکنیسین راکتورهای هسته ای
تکنیسین راکتورهای هسته ای

از جمله شغل های پر دغدغه و استرس زا که جزو مشاغل بدون نیاز به مدرک تحصیلی در آمریکا به حساب می آید، فعالیت در راکتورهای هسته ای این کشور می باشد.

کشور آمریکا یکی از کشورهای مطرح در سطح جهان می باشد که از علوم نوین هسته ای برای انجام امور مختلف کمک می گیرد و همین امر موجب شده است تا بازار کار مناسبی برای علاقه مندان به فعالیت در این زمینه فراهم گردد.

هر چند که برای فعالیت در این رشته ی شغلی نیازی به وجود مدارک آکادمیک برای فرد متقاضی نمی باشد، اما آموزش های ارائه شده در زمینه مدیریت صحیح و ثبت دقیق داده ها و اموری از این قبیل، بسیار زیاد می باشد.

افرادی که متقاضی اشتغال در چنین شغلی می باشند، باید استعداد و توان کافی برای یادگیری و پیاده سازی آموزش های ارائه شده در این زمینه را داشته باشند و بتوانند به خوبی در زمینه ی مدیریت سیستم راکتورهای هسته ای و قدرتی مشغول به کار شوند.

یسک فعالیت در چنین شغلی به دلیل خطرات موجود بالا می باشد

از آنجایی که ریسک فعالیت در چنین شغلی به دلیل خطرات موجود بالا می باشد، میزان متنقاضیان فعالیت در این شغل نسبت به سایر شغل هایی که نیاز به مدرک ندارند، نسبتا پایین است.

همچنین به دلیل پیچیدگی آموزش های مربوط به این رشته ی شغلی، پیش از پذیرش متقاضیان برای فعالیت در چنین شغلی، آزمون کتبی و شفاهی خاصی برای آگاهی از توانایی های فرد گرفته می شود تا اطمینان کافی برای همکاری فرد متقاضی در آینده حاصل گردد.

شما نیز در صورت علاقه به فعالیت در چنین شغلی می توانید با کارشناسان شرکت الست گروپ تماس گرفته و راهنمایی های لازم را برای دریافت ویزای کاری آمریکا و مهاجرت به این کشور دریافت کنید.

رادیو تراپیست

رادیو تراپیست
رادیو تراپیست

شغل رادیو تراپی یکی از شغل های شناخته شده و مطرح می باشد که موضوع فعالیت آن مربوط به مراقبت های بهداشتی است.

این شغل یکی از مشاغل بدون نیاز به مدرک تحصیلی در آمریکا می باشد که افراد شاغل در این شغل نیازمند آشنایی با برخی از اصول و قوانین تعامل با بیمار و کار در بیمارستان می باشند. افرادی که به عنوان رادیو تراپیست در آمریکا مشغول به کار می شوند، باید دارای مدارک هویتی کامل و شناخته شده باشند.

محل فعالیت چنین افرادی، بیمارستان ها و مراکز درمانی کشور آمریکا می باشد. میزان درآمد رادیو تراپیست ها را می توان یکی از بالاترین حقوق های مختص به افراد شاغل بدون مدرک دانست .

چرا که رادیو تراپیست ها در حدود هشتاد هزار دلار حقوق به صورت سالیانه از مراکز درمانی آمریکایی دریافت می کنند. شاغل شدن در این رشته نیز نیازمند شرکت در دوره های آموزشی طراحی شده برای متقاضیان می باشد.

افرادی که آشنایی اولیه با نحوه ی فعالیت رادیو تراپیست ها داشته باشند، در اولویت استخدامی مراکز درمانی قرار می گیرند

همچنین افرادی که آشنایی اولیه با نحوه ی فعالیت رادیو تراپیست ها داشته باشند، در اولویت استخدامی مراکز درمانی قرار می گیرند. افرادی که قصد دارند تا به عنوان یک رادیو تراپیست فعالیت خود را در کشور آمریکا شروع کنند، می توانند به سبب همکاری با شرکت الست گروپ، به مقصود خود برسند. شرکت الست گروپ به عنوان یکی از شناخته شده ترین شرکت های ایرانی فعال در امر مهاجرت ایرانیان به کشورهای مختلف خارجی می باشد.

مدیر عامل این شرکت یعنی خانم مهندس مرتا جوادی به عنوان یکی از کارآفرینان نمونه ی کشوری شناخته می شود و این امر نشاندهنده ی اعتبار بالای شرکت الست گروپ در زمینه های فعالیتی خود می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی مهاجرت کاری به آمریکا و فعالیت به عنوان یک رادیو تراپیست در این کشور، می توانید با مشاوران و کارشناسان شرکت مهاجرتی الست گروپ تماس بگیرید تا اطلاعات لازم در این زمینه را کسب کنید. مسلما همکاری با چنین شرکتی سبب موفقیت شما در امر مهاجرت خواهد شد.

منشی و دستیار اجرایی

داشتن روابط عمومی بالا یکی از بهترین توانایی هایی است که می توان بهره وری کافی را از آن برد. دستیار اجرایی یک شرکت، وظائف متعددی دارد که یکی از اصلی ترین آن ها مربوط به هماهنگی امور ریاست می باشد.

این شغل یکی از مشاغل بدون نیاز به مدرک تحصیلی در آمریکا می باشد و علت آن نیز تاثیر بسیار کم مدرک بر توانایی های فرد می باشد. معمولا افرادی به عنوان دستیار اجرایی انتخاب می شوند که خوش برخورد و خوشرو بوده و روابط عمومی بالایی داشته باشند.

البته فرد متقاضی باید توانایی های یک منشی و دستیار اجرایی را نیز باید داشته باشد تا بتواند در این سمت مشغول به فعالیت شود.

سنجش و انتخاب یک فرد به عنوان دستیار اجرایی معمولا توسط خود رئیس صورت می پذیرد و علت این امر، نقش بالای دستیار اجرایی در نظم و هماهنگی امور می باشد.

اشتغال به عنوان یک منشی و یا دستیار اجرایی نیازمند مهارت و استعداد بالا می باشد و از آنجایی که محیط فعالیت چنین افرادی در آمریکا با هم متفاوت می باشد، نمی توان میزان درآمد چنین افرادی را به طور دقیق تعیین کرد.

میزان درآمد یک منشی و دستیار اجرایی در آمریکا با توجه به نهادی که در آن مشغول به فعالیت است و محیط کاری و همچنین ساعات کاری فرد، متغیر می باشد. اما معمولا چنین افرادی دارای درآمدی بالاتر از حد متوسط جامعه می باشند.

شرکت الست گروپ از جمله شرکت هایی است که می تواند شما را برای مهاجرت به آمریکا و شروع به فعالیت شغلی در این کشور به خوبی راهنمایی کند.

خلبان خصوصی

خلبان خصوصی
خلبان خصوصی

ممکن است بسیاری از افراد با شنیدن نام خلبان به این نکته فکر کنند که چگونه این شغل جزو مشاغل بدون نیاز به مدرک تحصیلی در آمریکا شناخته می شود.

در پاسخ به چنین افرادی باید گفت که خلبانان خصوصی و تجاری هیچ نیازی به مدرک تحصیلی آکادمیک ندارند و داشتن دیپلم برای شروع به کار در این عرصه کفایت می کند.

افرادی که قصد دارند تا به عنوان یک خلبان شخصی در آمریکا کار خود را آغاز کنند، باید گواهینامه ی خلبانی را نیز داشته باشند. چنین افرادی می توانند با توجه به گواهینامه ی خود برای فعالیت به عنوان خلبان هواپیماهای شخصی و یا هلیکوپترهای شخصی اقدام کنند.

البته باید به این نکته نیز توجه داشت که هر چند این شغل نیازی به مدرک تحصیلی آکادمیک ندارد، اما داشتن گواهینامه ی خلبانی هواپیما و یا هلیکوپتر، کمتر از داشتن مدارک تحصیلی با سطح بالا نمی باشد.

به همین منظور در صورتی که شما نیز قصد دارید تا به کشور آمریکا مهاجرت کرده و در این کشور مشغول به کار شوید، توصیه می کنیم آن دسته از مشاغلی را برگزینید که با شرایط و آموزه های کنونی شما تناسب داشته باشند.

در کشور ما، خانم مهندس مرتا جوادی به عنوان یکی از کارآفرینان نمونه ی کشوری شناخته می شوند

در کشور ما، خانم مهندس مرتا جوادی به عنوان یکی از کارآفرینان نمونه ی کشوری شناخته می شوند و علت این امر، گزینش و مهیا کردن بسیاری از متقاضیان ایرانی برای شروع فعالیت های کاری می باشد.

همچنین شرکت الست گروپ که زیر نظر خانم مهندس جوادی مشغول به کار می باشد، به عنوان معتبرترین شرکت مهاجرتی حال حاضر در کشور ما شناخته می شود و زمینه ی فعالیت این شرکت بیشتر مربوط به مهاجرت ایرانیان به کشورهای خارجی و شروع فعالیت های شغلی مختلف می باشد.

در صورتی که شما نیز قصد دارید تا در کشور آمریکا و یا هر کشور خارجی دیگری، فعالیتی متناسب با شرایط و توانایی های خود را شروع کنید، همکاری با شرکت الست گروپ تحت مدیریت خانم مهندس مرتا جوادی، می تواند شما را با چگونگی تحقق این امر آشنا سازد.

کشاورز و دامدار

کشور آمریکا، کشوری بسیار گسترده و حاصلخیز می باشد. مزارع موجود در کشور آمریکا مصولات متنوعی همانند جو، ذرت، گندم و … را در بر می گیرد که همین امر موجب شده است تا فرصت کاری مناسبی برای افراد فعال در زمینه ی کشاورزی فراهم گردد. در کنار این فعالیت، دامداری نیز از جمله مشاغل بدون نیاز به مدرک تحصیلی در آمریکا می باشد که متقاضیان بسیاری دارد.

کار کردن به عنوان یک کشاورز و یا دامدار در کشور آمریکا، درآمد نسبتا مناسبی دارد و با توجه به میزان فعالیت فرد در طول روز، ممکن است میزان درآمد چنین فردی در آمریکا به بیش از هشتاد هزار دلار در سال نیز برسد.

فعالیت افراد متقاضی به عنوان یک دامدار و یا کشاورز، نیاز به هیچ آموزش و دوره ای ندارد

فعالیت افراد متقاضی به عنوان یک دامدار و یا کشاورز، نیاز به هیچ آموزش و دوره ای ندارد و صرف ادعای فرد مبنی بر توانایی خود در زمینه ی دامداری و کشاورزی می تواند به عنوان سندی دال بر مهارت فرد به حساب بیاید.

البته این نکته نیز نباید فراموش شود که اشتغال کشاورزان و دامداران در آمریکا با در نظر گرفتن میزان بهره وری صورت می پذیرد و به همین دلیل، در صورتی که هر یک از افراد فعال در این زمینه نتوانند فعالیت خود را به درستی انجام دهند، این امکان وجود دارد که اشتغال فرد در این زمینه لغو شده و شاهد اخراج چنین فردی باشیم.

دامداری و کشاورزی جزو مشاغل بدون نیاز به مدرک تحصیلی در آمریکا می باشند که جزو شرایط عمومی مهاجرت به آمریکا، شرط دیگری برای فعالیت در این زمینه از سوی دولت آمریکا تعیین نشده است.

شما نیز در صورت علاقه به فعالیت در این رشته ی شغلی می توانید با کارشناسان شرکت الست گروپ تماس گرفته و اطلاعات تکمیلی را از این کارشناسان دریافت کنید.

مهماندار هواپیما

مهماندار هواپیما
مهماندار هواپیما

از جمله مشاغل دیگری که موفقیت در آن به میزان روابط عمومی افراد بستگی دارد، شغل مهمانداری در هواپیما می باشد. شرکت های معتبر جهانی برای گزینش مهمانداران هواپیمایی خود، از آزمون ها و مصاحبه های گوناگون استفاده می کنند و برخی از آن ها نیز مدرک خاصی را برای پذیرش مهماندار شرط می کنند؛

اما برخی از شرکت های هواپیمایی، مدرک خاصی را برای استخدام فرد به عنوان مهماندار شرط نمی کنند که در کشور آمریکا، اکثر شرکت های هواپیمایی جزو دسته ی دوم می باشند.

مهمانداری هواپیما جزو مشاغلی است که داشتن مدرک در آن شرط نشده است؛ اما افرادی که قصد دارند تا به عنوان یک مهماندار فعالیت خود را در کشور آمریکا شروع کنند، باید در دوره های آموزشی گوناگونی که توسط شرکت های هواپیمایی برگزار می گردد، شرکت کرده و این دوره ها را با موفقیت پشت سر بگذارند.

درآمد مهمانداران هواپیما نیز میانگین متوسطی در مقایسه با سایر مشاغل آمریکایی دارد

درآمد مهمانداران هواپیما نیز میانگین متوسطی در مقایسه با سایر مشاغل آمریکایی دارد و پذیرش در چنین شغلی، شرایط خاص خود را می طلبد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد می توانید با کارشناسان شرکت الست گروپ تماس حاصل فرمایید.

این شرکت که تحت نظر خانم مهندس مرتا جوادی مدیریت می شود، در زمینه ی مهاجرت ایرانیان به کشورهای خارجی مشغول به فعالیت می باشد و از آنجایی که خانم مهندس مرتا جوادی به عنوان یکی از کارآفرینان نمونه ی کشوری شناخته می شوند، شاهد موفقیت های روز افزون شرکت الست گروپ در زمینه ی فعالیت خود می باشیم.

شما نیز با سپردن امور مهاجرتی خود به کارشناسان و وکلای شرکت الست گروپ، می توانید با بهترین روش های موجود برای مهاجرت به کشورهای خارجی با توجه به شرایط خود اقدام کنید.

جوشکاری و آهنگری

جوشکاری و آهنگری
جوشکاری و آهنگری

فعالیت های مرتبط با ساخت و ساز ساختمان های مختلف و پروژه های شهری در آمریکا رونق خوبی دارد. همین امر فرصتی مناسب برای افرادی است که استعداد و توانایی قابل توجهی برای مشارکت در این زمینه ها دارند.

شرکت های دولتی آمریکا که در زمینه ی ساخت و ساز فعال می باشند، از افراد توانمند در امر جوشکاری و آهنگری ساختمانی استقبال خوبی به عمل می آورند و چنین افرادی را برای به کارگیری در پروژه های خود استخدام می کنند.

شروع به کار آهنگران ساختمانی در آمریکا ابتدا با بستن قراردادهای شش ماهه آغاز می شود

شروع به کار آهنگران ساختمانی در آمریکا ابتدا با بستن قراردادهای شش ماهه آغاز می شود و پس از اثبات توانایی فرد و حل شدن امور مرتبط با اخذ اقامت در آمریکا، مدت زمان قراردادها افزایش می یابد.

همچنین پروژه های مختلفی برای فعالیت چنین افرادی در بخش خصوصی نیز وجود دارد که موجب شده است تا متقاضیان فعالیت در این رشته ی شغلی، نگرانی خاصی بابت بیکاری خود در کشور آمریکا نداشته باشند.

بسیاری از شرکت های آمریکایی که در زمینه های ساخت و ساز ساختمان های مختلف فعالیت می کنند، پیش از به کارگیری جوشکاران و آهنگران خارجی، اقدام به برگزاری دوره های آموزشی خاصی می کنند تا افراد جدیدالورود با برخی از مهارت های لازم و قوانین کشور آمریکا در مورد این فعالیت شغلی آشنا شوند.

جوشکاری و آهنگری جزو مشاغل بدون نیاز به اخذ مدرک تحصیلی در آمریکا می باشد که سود مناسبی را برای فعالان این عرصه دارد و میزان درآمد چنین افرادی در حدود هفتاد هزار دلار در طول سال تخمین زده شده است.

شرکت الست گروپ، یکی از شرکت های معتبر کشوری می باشد که کارشناسان این شرکت می توانند شما را برای آشنایی با جزئیات فعالیت در مشاغل آهنگری و جوشکاری در کشور آمریکا آماده کنند.

متخصص تعمیر سیستم های کامپیوتری

کشور آمریکا به عنوان یکی از مدرن ترین کشورهای جهان شناخته می شود. همین مساله موجب شده است تا میزان درآمد افرادی که با علوم نوین و سیستم های کامپیوتری آشنایی کافی دارند، نسبتا بالا باشد.

افرادی که برای تعمیر و پشتیبانی سیستم های مختلف کامپیوتری توان و استعداد کافی را داشته باشند، می توانند برای مهاجرت به کشور آمریکا و شروع فعالیت شغلی خود در این کشور اقدام کنند. زمینه ی فعالیت چنین افرادی، بیشتر مربوط به تعمیرات سخت افزاری و رفع مشکلاتی از این دست می باشد.

کشور آمریکا برای افراد شاغل در زمینه ی رفع مشکل و تعمیر سیستم های کامپیوتری به صورت نرم افزاری، شرایط و مدارک خاصی را تعیین کرده است اما در مورد رفع مشکلات سخت افزاری کامپیوترها، چنین قانونی وجود ندارد. البته افرادی که علم و سواد کافی برای تعیرات نرم افزاری را نیز داشته باشند، می توانند برای فعالیت در این زمینه نیز اقدام کنند.

هر چند که تعمیر سخت افزاری سیستم های کامپیوتری به عنوان یکی از مشاغل بدون نیاز به مدرک تحصیلی در آمریکا شناخته می شود، اما میزان تسلط فرد متقاضی پیش از شروع فعالیت وی در کشور آمریکا به خوبی سنجیده شده و پس از آن مجوز فعالیت در این زمینه برای چنین فردی صادر می شود.

مهندس مرتا جوادی یکی از کارآفرینان نمونه ی کشوری می باشند که همکاری با شرکت تحت نظر ایشان یعنی شرکت مهاجرتی الست گروپ، می تواند شما را برای فعالیت شغلی در کشور آمریکا مهیا کند.

خدمه ی هتل و رستوران

خدمه ی هتل و رستوران
خدمه ی هتل و رستوران

یکی دیگر از مشاغل فراهم شده برای افرادی که قصد دارند تا بدون داشتن مدرک تحصیلی در کشور آمریکا اقدام به فعالیت کنند، اشتغال به عنوان خدمه ی هتل ها و رستوران های آمریکایی می باشد.

افرادی که قصد فعالیت در چنین مشاغلی را داشته باشند، معمولا در مواردی همچون نظافت، ارائه ی سرویس، حسابداری و … به کار گرفته می شوند. میزان درآمد خدمه در چنین مراکزی نسبتا مناسب و در حدود شصت هزار دلار در طول سال می باشد و البته باقی ماندن در چنین موقعیت های شغلی، منوط به حفظ خوشرویی و خوش برخوردی با مراجعین است.

افرادی که قصد دارند تا در چنین زمینه های شغلی مشغول به فعالیت شوند، در صورتی که شرایط عمومی پذیرش مهاجران به آمریکا را داشته باشند، می توانند برای مهاجرت به آمریکا و شروع به کار در چنین مراکزی اقدام کنند.

شما نیز در صورت تمایل به کار در آمریکا می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از جزئیات این امر، با کارشناسان شرکت الست گروپ تماس گرفته و اطلاعات تکمیلی را از کارشناسان این مرکز جویا شوید.

شرکت الست گروپ یکی از برترین شرکت های مهاجرتی کشوری می باشد که چندین سال است که زیر نظر خانم مهندس مرتا جوادی، یکی از کارآفرینان نمونه ی کشوری مشغول به فعالیت می باشد و تاکنون موفقیت های بسیاری را در زمینه ی مهاجرت ایرانیان به کشورهای مختلف خارجی به دست آورده است.

آتش نشان

آتش نشان
آتش نشان

همه ی ما می دانیم که شغل آتش نشانی یکی از مشاغل پر خطر در سطح جهان می باشد که نیاز به توان بدنی بالا و پویایی ذهن دارد.

آتش نشانان باید بتوانند در لحظه، تصمیم گرفته و روشی به دور از خطر جانی برای پیاده سازی تصمیم خود در راستای نجات جان افراد پیدا کنند. کشور آمریکا از افرادی که چنین توانایی هایی را داشته باشند، به خوبی استقبال می کند و شرایط را برای حضور چنین افرادی در کشور خود فراهم می کند.

فعالیت در آمریکا به عنوان یک آتش نشان جزو مشاغل بدون نیاز به مدرک تحصیلی در آمریکا می باشد

فعالیت در آمریکا به عنوان یک آتش نشان جزو مشاغل بدون نیاز به مدرک تحصیلی در آمریکا می باشد که در چنین شغلی، بیشترین صفتی که مورد توجه قرار می گیرد، توانایی های جسمانی و خلاقیت های ذهنی می باشد.

آتش نشانان آمریکایی درآمد مناسبی در این کشور دارند و میانگین درآمد سالیانه ی آتش نشانان در کشور آمریکا در حدود هفتاد هزار دلار برآورد شده است.

افرادی که قصد دارند تا به عنوان یک آتش نشان رسمی در کشور آمریکا مشغول به کار شوند، در وهله ی اول باید آزمون های طراحی شده برای سنجش توان افراد را بگذرانند و در صورتی که در این امر موفق باشند، اجازه ی شرکت در دوره های کارآموزی آتش نشانی را خواهند داشت.

شما نیز در صورتی که خود را واجد شرایط فعالیت در چنین شغلی می یابید، می توانید با کارشناسان شرکت الست گروپ مشورت کنید تا در مورد چگونگی فعالیت به عنوان یک آتش نشان در آمریکا آشنا شوید.

مزایای اشتغال در آمریکا

مزایای اشتغال در آمریکا
مزایای اشتغال در آمریکا

کشور آمریکا به عنوان یکی از برترین قدرت های اقتصادی در جهان شناخته می شود. تاثیر اقتصاد آمریکا بر اقتصاد جهان، امری کاملا مشهود و غیر قابل انکار است. همین امر موجب شده است تا این کشور نیاز فراوانی به نیروی کار داشته باشد.

اکثر افرادی که به عنوان نیروی کار وارد کشور آمریکا می شوند، دارای مدارک معتبر و به روز از دانشگاه های شناخته شده ی جهان می باشند

اکثر افرادی که به عنوان نیروی کار وارد کشور آمریکا می شوند، دارای مدارک معتبر و به روز از دانشگاه های شناخته شده ی جهان می باشند. البته این موضوع موجب نمی شود تا نیاز آمریکا به قشر دیگر مشاغل که احتیاجی به مدرک تحصیلی ندارند، برطرف شود.

به همین سبب کشور آمریکا اقدام به استخدام و به کارگیری افراد مختلف در زمینه های متنوع شغلی می کند که چنین مشاغلی نیازی به تحصیلات آکادمیک ندارند.

همین امر مزایای فراوانی را برای افراد شاغل در این زمینه با خود به همراه دارد چرا که امکان پیشرفت و افزایش درآمد برای چنین افرادی در کشور آمریکا فراهم می باشد.

از آنجایی که اقتصاد کشور آمریکا به عنوان برترین اقتصاد جهان شناخته می شود، اشتغال به یکی از مشاغل بدون نیاز به مدرک تحصیلی در آمریکا می تواند به عنوان منبعی مناسب در زمینه ی درآمد افراد و پس انداز پول برای بازگشت به کشور محسوب شود.

همچنین این امکان برای افراد علاقه مند وجود دارد تا به عنوان نیروی کار دائمی در آمریکا مشغول به کار شده و اقامت رسمی و دائمی این کشور را به دست آورند. برای آگاهی از جزئیات این طرح، می توانید با کارشناسان شرکت الست گروپ تماس حاصل فرمایید.

جمع بندی

جمع بندی
جمع بندی

روش های متنوعی برای اشتغال در آمریکا و کسب درآمد در این کشور وجود دارد. بسیاری از افراد، چنین فکر می کنند که برای مشغول به کار شدن در کشور آمریکا شرایط بسیار سختی در نظر گرفته شده است که موجب می شود تا هر کسی توان درآمدزایی در این کشور را نداشته باشد.

وجود مشاغل بدون نیاز به مدرک تحصیلی در آمریکا چنین نگرشی را زیر سوال می برد و زمینه را برای اشتغال افرادی که مدرک دانشگاهی مناسبی ندارند، اما تخصص کافی در زمینه ی فعالیت خود را دارند، فراهم می کند.

شرکت الست گروپ یکی از شرکت های فعال در امر مهاجرت و اشتغال ایرانیان در کشورهای خارجی می باشد که مدیریت مناسب خانم مهندس مرتا جوادی، موجب شده است تا ایرانیانی که قصد اشتغال در کشورهای خارجی را دارند، بتوانند به مقصود خود برسند.

مهندس مرتا جوادی به عنوان یکی از کارآفرینان نمونه ی کشوری شناخته می شود که فعالیت درخشان ایشان در مدیریت شرکت الست گروپ، نشاندهنده ی لیاقت کافی ایشان برای کسب نشان کارآفرین نمونه ی کشوری می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *